Hisense, vodeći globalni brend kućanskih uređaja i elektronike u globalnom sektoru kućanskih uređaja prema najnovijim podacima vodećeg međunarodnog instituta za istraživanje tržišta Omdia koji pokazuju da su globalne isporuke Hisense TV-a za prvo tromjesečje 2024. dostigle ukupno 6,32M, svrstavši Hisense na ukupno 2. mjesto na globalnom tržištu od 2022. do prvog kvartala 2024.
Hisenseov globalni udio u količini isporuke televizora u prvom kvartalu 2024. bio je 13,6% s globalnim udjelom prihoda od isporuke od 12,1%. Hisense je trenutno rangiran kao drugi na globalnoj razini za isporuku televizora i kao prvi među televizorima od 100 inča u 2023. i u prvom kvartalu 2024. Kao tehnološki i tržišni lider u području laser TV-a, Hisense je u prvom kvartalu 2024. imao količinski udio od 53,4%.
Učestali uspjeh Hisensea na visoko konkurentnom tržištu proizlazi iz njegove predanosti kontinuiranim inovacijama u visokokvalitetnim proizvodima i uslugama u razvoju pionirske tehnologije kućanskih uređaja u potrazi za poboljšanjem svakodnevnog života. Hisense Mini-LED ULED U7N službeni je televizor UEFA EURO 2024™ koji podiže gledanje nogometa na novu razinu s televizorom dizajniranim posebno za ljubitelje sporta i igrače. S visokom stopom osvježavanja slike od 240 Hz i Ultra Motionom od 120 Hz te AI Sports Modeom, U7N vodi vas u samo srce igre.
Kao službeni partner UEFA EURO 2024™, Hisense je nedavno pokrenuo kampanju "BEYOND GLORY" u kojoj sudjeluju globalne zvijezde, Iker Casillas i Manuel Neuer. Kampanja obilježava treće uzastopno UEFA Europsko nogometno prvenstvo na kojem je Hisense postao partner događaja, pružajući važnu priliku za nastavak povezivanja marke Hisense s potrošačima diljem svijeta.
Početkom lipnja je Hisense na velikom eventu u Zagrebu premijerno predstavio najnoviju liniju kuhinjskih uređaja koji su od nedavno dostupni i na hrvatskom tržištu – pećnice, ploče i perilice posuđa. Kroz inovativnu prezentaciju, interaktivnu kulinarsku demonstraciju i vrhunsku zabavu pod palicom svima omiljenih televizijskih lica - voditelja Joška Lokasa te celebrity chefova Damira Tomljanovića, Melkiora Bašića i Stjepana Vukadina, događaj je potvrdio Hisenseovu predanost pomicanju granica inovacija i stvaranju visokokvalitetnih proizvoda za sve potrošače.
O Hisenseu
Hisense je vodeći globalni brend kućanskih aparata i elektronike i službeni partner UEFA EURO 2024. Prema Omdiji, Hisense je zauzeo drugo mjesto na globalnoj razini po isporuci televizora i prvo mjesto u 100" televizorima u 2023. i u prvom kvartalu 2024. Tvrtka je brzo proširila poslovanje u više od 160 zemalja i specijalizirala se za multimedijske proizvode, kućanske uređaje i inteligentne IT informacije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....