Ne mogu se svi pohvaliti kupcima koji su spremni iz Rijeke "skoknuti" do Zagreba po kvalitetan komad mesa. No, upravo to polazi za rukom Miši Pešiću, vlasniku Beef shopa, prvog mesnog butika u Hrvatskoj, koji je novu poslovnicu nedavno otvorio na jarunskom placu u Zagrebu.
Pešić je rođeni Šibenčanin koji je svoje dugogodišnje znanje i iskustvo stečeno u Nizozemskoj, gdje je tri desetljeća radio u ugostiteljstvu - stvarajući lokale s raznim top-kreativcima i kreirajući originalne koncepte za restorane, od uređenja samog prostora do menija i "dress codea" za zaposlenike - pretvorio u uspješan biznis. Prvo je na domaće tržište, tada još nerazvijeno u odnosu na zapadne zemlje, uveo teško dostupno kvalitetno odležano meso, "wet" i "dry aged", te ih ponudio hotelskim kućama i restoranima, a zatim se prije desetak godina posvetio maloprodaji, sa željom da mesne delicije postanu dostupne i malim kupcima. Sve je počelo s prodavaonicom u Petrinjskoj, a danas uz prodavaonicu na zagrebačkom Laništu ima više franšiznih dućana u Splitu i Dubrovniku. Novu prodavaonicu na zagrebačkom Jarunu predstavlja kao svojevrsni eksperiment, s obzirom na to da se prvi put nalazi na tržnici, a bude li prihvaćena među širom publikom, cilj mu je pokrenuti lanac mesnih butika u Zagrebu, s budućim prodavaonicama u Dubravi, Maksimiru i na Šalati. Također, u pregovorima je i za novi franšizni lokal u Rijeci.
- Kad sam 2013. godine otvarao prvu prodavaonicu, u Petrinjskoj u Zagrebu, doduše s manjom ponudom nego danas, ostao sam neugodno iznenađen ugostiteljima koji nisu imali veliko znanje o mesu. Bilo je jako teško jer kupci nisu znali što je Rib Eye, mislili su da im nudim ribu, a bilo im je čudno da je meso već porcinirano na željenu gramažu, što sam prvi predstavio hrvatskim ugostiteljima i kupcima. Bilo je potrebno puno edukacija i prezentacija, a danas je Rib Eye najprodavaniji komad - kaže.
Beef shop na Jarunu smješten je u lokalu površine 30-ak kvadrata, a kako Pešić gaji strast prema putovanjima i interijerima, za njegovo se uređenje sam pobrinuo.
- Moja omiljena destinacija je Ibiza, gdje također ima dizajniranih restorana, hotela i dućana, a kako sa suprugom često putujem, na putovanjima vidimo svakakve detalje. Stoga smo sve uredili sami. Kada tražimo prostor, ciljamo na namjenske lokale koji nam infrastrukturo odgovaraju, kojima je potreban samo ‘face lift‘, bez većih građevinskih radova. Tako smo se odlučili i za ovaj prostor na tržnici - kaže Pešić.
Budući da je lokal male površine, htjeli su da izgleda eleganto i šik te da se djelatnici i kupci ugodno osjećaju. Odlučili su se za zidne obloge Forex u imitaciji crnog mramora sa zlatnim žilama, a sve dodatno upotpunili zlatnim detaljima, od izožene skulpture bika i kristalnog lustera koji, opisuje Pešić, unosi dozu baroka u prostor, do zlatnih ambalaža za proizvode.
Nude se mesni odresci najpoznatijih svjetskih brendova, od Sjeverne i Južne Amerike do Australije, kao i, među ostalim, ćevapi, sarma i punjena paprika. Osim asortimana zamrznutih proizvoda, planiraju uvesti i kuhane mesne obroke, a lokal će voditi Mišin sin Tommy Pešić i njegov poslovni partner Mateo Čipćić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....