U strogom centru Zagreba, u Gajevoj 8, otvoren je Papillon, nova omiljena adresa za sve one koji su u potrazi za prekrasnim blagdanskim aranžmanima i vijencima - ali i mnogo više od toga. Papillon je zamišljen kao radiona dekoracija u kojoj se ručno izrađuju unikatni aranžmani, ali i jedino mjesto u gradu u kojem možete donijeti vlastite poklone na kreativno zamatanje. Pritom nije važno donesete li jedan ili 20 poklona, a zamatanje nije kao u običnom dućanu, nego se koriste fini papiri i raskošne ukrasne trake.
Osim toga, u Papillonu možete naručiti kićenje božićne jelke za dom ili poslovni prostor, izradu dekoracija za sve sezone i razne prigode, uređenje vjenčanja svježim cvijećem, uređenje evenata...
Papillon je otvorila Snješka Kožul, vlasnica nekoć kultnog istoimenog dućana na adresi Račkoga 11. Stariji Zagrepčani itekako se sjećaju te oaze lijepih stvari, koja je zatvorena prije više od 10 godina.
- Odluka o zatvaranju prvog Papillona je bila posljedica ekonomske krize 2007., koja je trajala nekoliko godina. Zatim su se pojavili veliki lanci supermarketa koji su imali u ponudi i dekorativne artikle, a to je bilo vrijeme kada je cijena proizvoda bila važnija od kvalitete ili estetike. Oduvijek sam željela stvarati samo lijepe ambijente i dekoracije; trgovina nikada nije bila moja struka. Zatvorila sam stari Papillon i u međuvremenu nastavila sa svojim osnovnim poslom, a to je dizajn interijera kojim se bavim i danas - govori Snješka Kožul.
Vlasnica Papillona svjetska je žena koja je živjela svukuda - od Manile na Filipinima do Šangaja, Milana i Budimpešte. Godinama je vodila marketing u obiteljskoj tvrtki, a prvi Papillon otvorila je 2000., kada se s obitelji vratila u Zagreb. Uređenje interijera i lijepe stvari za dom oduvijek su bila njezina strast. No posebno je zanimljivo kako je došlo do otvaranja novog Papillona.
- Poslovni prostor u Gajevoj 8 je moje vlasništvo i godinama sam ga iznajmljivala. Prije nepunih mjesec dana korisniku je istekao ugovor, a u isto vrijeme me nazvala, koja je od prvog dana bila zadužena za dekoracije u starom Papillonu. Rekla mi je da je dala otkaz na poslu i pitala mogu li je angažirati na izradi božićnih dekoracija. Bio je to prst sudbine. Moji sinovi su u međuvremenu odrasli, moja energija i radost pri radu sa interijerima i dalje me čini jako sretnom, ali nikada nisam zaboravila svoju ljubav prema dekoracijama. Poželjela sam još jednom pustiti svoj Papillon (u prijevodu leptir) da poleti i razveseli one koji su nas voljeli nekada, kao i sve koji vole unikatne, ručno izrađene dekoracije - kaže Snješka Kožul.
U niti mjesec mjesec dana je preuredila prostor, osmislila koncept, nabavila robu i otvorila svoju radionu unikatnih dekoracija.
- Aranžmane i sve druge vrste dekorativnih kompozicija izrađujemo sami i gotova kompozicija je na ponudi klijentu. Ne nudimo zasebne artikle na prodaju i ne ponavljamo serijski niti jedan proizvod, osim ako tako ne želi klijent. I sama sam se našla u bezbroj prilika kada odlazeći u goste ili na rođendane nisam pronašla mjesto gdje bi mi neki dekorater spakirao poklon na način kako sam to navikla kroz Papillon. A mislim da lijepo i posebno spakiran poklon uveseljava sve; i one koji poklanjaju i one koji primaju. Zato sam odlučila ponuditi i tu uslugu - objašnjava vlasnica Papillona.
Plan joj je za svako godišnje doba ponuditi odgovarajuće dekoracije - uskrsne, proljetne, ljetne, jesenske, zimske i na kraju svake godine božićne.
- Iduće godine planiram napraviti i vlastitu kolekciju božićnog i uskrsnog nakita za dom. Posebno sam ponosna da nas ljudi još uvijek pamte i ugodno se iznenade kad ugledaju novi Papillon - kaže Snješka Kožul.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....