cool mjesto

Pop-up storovi u opatijskom hotelu Ambasador za prezentaciju najboljeg hrvatskog dizajna

 BERISLAVA PICEK/CROPIX/
Idejno rješenje i ovaj put potpisuje Robert Bajs iz tvrtke IO Decor, koji nam prepričava kako je sve to izgledalo

Nakon preuređenja cijelog lobija opatijskog hotela Ambasador te novih prostorija Ville Ambasador u sastavu Liburnia Riviera Hotela uspješno je realiziran i posljednjih detalj cijelog projekta. Riječ je o dva intuitivna i prekrasna shopa u sklopu lobija hotela, koji su zamišljeni kao pop-up storovi. Njihovo idejno rješenje i ovaj put potpisuje dizajner Robert Bajs iz tvrtke IO Decor. Naime, Bajsa je za projekt dizajniranja lobija hotela i vile angažirala direktno Uprava, čiji je predsjednik Vladimir Bošnjak, s novim vlasnicima Liburnia Riviera Hotela, koji su jasno odredili smjernice poslovanja u Hrvatskoj, kao i ulaganje u lokaciju Kvarnera kroz dugogodišnje planiranje. Inače, riječ je o obitelji Lürssen na čelu s Johannesom Böckom, najznačajnijim svjetskim proizvođačem luksuznih megajahti, ali i ratnih brodova te brodova specijalne namjene.

image
BERISLAVA PICEK/CROPIX/

Realiziran je i posljednji detalj u sklopu preuređenja lobija opatijskog Hotela i Ville Ambasador u sastavu Liburnia Hotela

image
BERISLAVA PICEK/CROPIX/

Nova ulaganja

- Jedno od tih ulaganja i promjena bila je i ideja o pop-up storovima, kojima bi se omogućila prezentacija najpoznatijih hrvatskih dizajnera i prodaja hrvatskih proizvoda gostima hotelskog lanca. Nakon što smo iznijeli idejno rješenje, oba su pop-up stora realizirana i stavljena u funkciju u rekordnih tjedan i pol dana, na samom početku turističke sezone - govori nam Bajs.

Cilj je bio dizajnirati ih i projektirati da se nenametljivo uklope u lobi hotela, svaki sa svojih 15-ak kvadrata, i da budu sami po sebi dizajnerski dragulj u interijeru.

image
BERISLAVA PICEK/CROPIX/

Cilj je bio da se nenametljivo uklope u lobi hotela, svaki sa svojih 15-ak kvadrata, i da odišu luksuzom

image
BERISLAVA PICEK/CROPIX/

- Nit vodilja u dizajniranju bila je da se kompletan prostor i inventar stope s interijerom lobija, da boje i teksture budu tople i ugodne, da materijali budu prirodni i bogati, a da cijeli finalni proizvod odiše luksuzom - kaže.

Staklene stijene

U pop-up storovima mogu se uočiti zlatna i bež boja, tkanine prirodnog baršuna, metalne ručno rađene ukrasne konstrukcije, podesti za izložbene artikle u obliku valjaka različitih dimenzija i presvučenih u tkaninu, drveni lakirani ukrasni paneli s policama...

image
BERISLAVA PICEK/CROPIX/

U pop-up storovima mogu se uočiti zlatna i bež boja, tkanine prirodnog baršuna, metalne ručno rađene ukrasne konstrukcije, podesti za izložbene artikle u obliku valjaka različitih dimenzija i presvučenih u tkaninu, drveni lakirani ukrasni paneli s policama...

image
BERISLAVA PICEK/CROPIX/

- Najzahtjevniji dio zasigurno je bio dizajniranje, projektiranje i izvođenje oba pop-upa u manje od dva tjedna. Sama montaža, koja je trajala nekoliko sati, odvijala se tijekom noći radi što manjeg ometanja gostiju hotela. Gigantske staklene stijene od poda do stropa trebalo je prethodno montirati kako bi se nakon toga krenulo na detaljno uređenje zidova, stropova i podova te montažu namještaja - prepričava Bajs.

Ove turističke sezone krase ih proizvodi poznatih brendova: Aleksandre Dojčinović i Borboleta Joaillerie

Dizajnerska rješenja metalnih konstrukcija zasigurno su najzanimljivija jer daju dodatni "štih" uređenju, kao i volumen prostora, a ujedno služe za vješanje artikala.

- Jedan detalj je posebno interesantan, a spaja tehničko rješenje s dizajnerskim. Dio koji fizički izlazi iz shopa, a dekoriran je i uređen kao da je dio samog shopa, krasi posebno dizajnirana i proizvedena svjetleća izložbena vitrina - pokazuje nam Bajs.

Završnu dekoraciju čine izložbeno-prodajni artikli hrvatskih brendova. U ovoj sezoni to su proizvodi brenda Aleksandre Dojčinović i Borboleta Joaillerie.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 03:43