cool adresa

Moderna i urbana odjeća brenda Forty: Originalno mjesto gdje se trudnice osjećaju "kao doma"

 VEDRAN PETEH/CROPIX
Showroom domaćeg brenda FORTY u centru Zagreba uređen je šarmantnim komadima namještaja, a prostranost mu daje dodatnu čar

Dijana Cvitaš za sebe kaže da je privatno 39-godišnja majka troje djece, organizatorica dnevnih aktivnosti, kuharica, vozač po raznim aktivnostima i zapravo sve ono što radi svaka druga mama. Profesionalno, godinama radi u marketingu i to joj je područje, ističe, dalo onu dozu kreativnosti, organizacije, vođenja projekata i dinamike koja joj je potrebna i u kojoj uživa. Dijana je odnedavno i poduzetnica, jer je osnovala brend FORTY, prvi hrvatski premium brand odjeće za suvremeno majčinstvo.

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

"Tijekom sve tri trudnoće odlazila sam na posao i nisu mi bile dovoljne tajice, trenirke i hudice, nego prilagođena odjeća"

- Priča o nastanku FORTY-ja zapravo je krenula vrlo spontano i rekla bih iz mojeg vlastitog iskustva, odnosno vlastite potrebe za trudničkom odjećom. Tijekom sve tri trudnoće odlazila sam na posao i bila mi je potrebna odjeća prilagođena trudnicama. Nisu mi bile dovoljne samo tajice, trenirke i hudice.

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

Ovdje se čuva odjeća, radi, pakira, održavaju se sastanci

Male količine

- Tražila sam odjeću koja je kvalitetna, izrađena od prirodnih materijala a da je moderna, urbana. No, teško sam to nalazila. Tako sam za porodiljnog počela razmišljati kako svim budućim trudnicama olakšati potragu i stvoriti hrvatski brend, ali pod uvjetom da je zaista kvaliteta na prvom mjestu. Od kvalitete materijala, dizajna, izrade do pakiranja! I tako je nastao FORTY maternity & nursing. Proizvodimo male količine, nastojimo njegovati održivu modu i ponuditi tržištu hrvatski dizajn i proizvodnju - s ponosom priča Dijana Cvitaš koja kaže da je trenutačno u prodaji brenda prva kolekcija koja je izašla prije malo više od mjesec dana. Riječ je o kolekciji Embrace, koja je osmišljena kao ležerne 24/7 i business-casual trudničke odjeće. U sklopu kolekcije nude se suknje, majice, haljine, ali i hlače, bluze te trudnički top koji je ujedno prilagođen za dojenje, a izrađeni su od lana i francuskog pamuka. Također, divan kombinezon koji se prilagođava veličini trbuha izrađen je od vune s lanenim detaljima. Veliki dio kolekcije može se nositi još dugo u jesen.

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

Brend Forty VEDRAN PETEH/CROPIX nudi modernu i urbanu odjeću za trudnice koju će one moći nositi i nakon rođenja djeteta. Prva kolekcija naziva Embrace sadrži ležernu 24/7 i business-casual trudničku odjeću

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

- Moja želja je bila dizajnirati pametno, na način da je odjeća ipak iskoristiva i nakon trudnoće te da nije samo ograničena na tih nekoliko mjeseci kad ne staneš u svoju odjeću. Tako smo težili osmisliti komade koji će biti nosivi za vrijeme trudnoće, za vrijeme dojenja, ali i nakon toga pa se većina FORTY komada može koristiti i bez trudničkog trbuščića. To je ujedno bio veliki izazov, ali mislim da smo uspjeli. Već sad imam nekoliko komada iz kolekcije koje obožavam nositi - govori Dijana.

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

Odabir materijala, govori, ključan je u cijeloj toj priči.

- U trudnoći prolazite kroz razne hormonalne promjene, pojačano se znojite i zaista je važno da odjeća koju nosite bude kvalitetna, od prirodnih i 'skin friendly' materijala. Tražili smo proizvođače iz EU koji nude tkanine s eko certifikatima, ali smo koristili i materijale s 'dead stock' zaliha velikih svjetskih brendova. U kolekciji Embrace koristimo pamuk s OEKO TEX certifikatom od proizvođača iz Nizozemske, lan i vunu proizvedene u Italiji te divan pamuk s 'dead stocka' od francuskih proizvođača. Zaista sam sretna jer smo našli divne i ugodne materijale - kaže.

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

Važno je da ono što nosite bude kvalitetno, od prirodnih i "skin friendly" materijala, istaknula je Dijana

image
VEDRAN PETEH/CROPIX

Otvoreno po potrebi

Zagrebački showroom u kojem nude proizvode svog brenda FORTY ponajprije je, govori Dijana, zamišljen kao mjesto gdje se može čuvati odjeća, raditi, pakirati, održavati sastanke.

image
VEDRAN PETEH/CROPIX
image
VEDRAN PETEH/CROPIX

- No, vrlo brzo sam shvatila da je prostor vrlo simpatičan, na lijepoj lokaciji te smo ga počeli zamišljati i kao showroom, mjesto gdje će trudnice i mame moći doći i uživo vidjeti i isprobati odjeću. Jer zaista, pravi osjećaj kvalitete dobijete tek kad opipate tkaninu i vidite proizvod uživo. Budući da je prostor prilično velik, moja modna dizajnerica Mirna Mihoković i ja dogovorile smo se da ćemo ga dijeliti pa da i ona tamo ima svoj studio. Prostor je jako fotogeničan i autentičan, čak ga nije trebalo posebno sređivati. Svaka je imala neke svoje komade namještaja koji su prostoru dali dodatni šarm. Ali, sigurno ćemo ga još dodatno srediti, polako. Valjda se trebaš dobro 'upoznati' s prostorom pa onda i razne ideje padaju na pamet. Uglavnom, u ovom trenutku, showroom je otvoren po potrebi i eventualno na zahtjev kupaca. Ali želja nam je da uskoro otvorimo showroom jednom ili dvaput tjedno i da smo tamo uvijek u isto vrijeme - zaključila je Dijana Cvitaš.

Više o svemu možete doznati na web stranici brenda fortymaternity.com.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 05:01