Jelena Biluš oduvijek je radila u sektoru oglašavanja. Godinama je vodila podružnicu globalne agencije za Hrvatsku, pa zatim za cijelu Adriatic regiju, ali joj je bilo sve jasnije da ne želi više biti u korporativnom biznisu, a želja da se okuša kao samostalna poduzetnica svaki je dan bila sve jača.
- Imam jako izražen poduzetnički duh pa sam svoj cilj uspjela ostvariti prije deset godina, nakon što sam ispekla zanat u velikim agencijama - rekla je Jelena koju smo ovih dana posjetili u predivnim uredima njezine agencije BrandKarma u središtu Zagreba.
- BrandKarma je tzv. full service agencija koja ima znanja i vještine kao i velike globalne agencije, s tom razlikom da smo agilni, brzi i efikasni. Projekti koje radimo pokrivaju širok spektar usluga, od kreativnih do promocijskih na terenu, uređenje prodajnog mjesta, influencerskog i digitalnog marketinga itd. Ostvarili smo suradnju s najvećom europskom mrežom field agencija i tako zagazili i u prodajni segment i zaokružili priču. Jer što je marketing bez prodaje - objasnila je dok se šećemo uredima u kojima bismo i sami voljeli raditi, ponajprije zbog visokoestetiziranih i pomno biranih komada namještaja i detalja, a zatim i zbog ugodnog ambijenta koji, uz ostalo, proizlazi iz svega toga.
Naglasila je da je dugo tražila prostor u koji će se zaljubiti, kako lokacijski tako i arhitektonski, ali se nije žurila jer je osjećala da je čeka nešto uistinu spektakularno.
- Kad su mi pokazali dvorišni prostor na Kaptolu u neposrednoj blizini katedrale, s pogledom na nju i franjevačku crkvu na Opatovini, s dva parkirališna mjesta u centru Zagreba, nisam dvojila ni sekunde. S obzirom na to da prostor nije bio dugo uređivan, odlučila sam se za potpunu obnovu, sve staro smo počupali, promijenili podove, neke zidove srušili i sagradili nove - objasnila je.
Prostor se sastoji od ulaznog dijela s prostorom za sjedenje koji je staklenom stijenom odvojen od sobe za sastanke. Odlučili smo se za staklo kako bismo osigurali prozračnost prostora i vizualnu komunikaciju navedenih zona koje su neposredno spojene s toaletom i kuhinjom, odnosno povezali ih s uredskim prostorom zaposlenika te dva izložbeno-skladišna prostora.
- Zanimljivo je napomenuti kako se radilo o rekonstrukciji postojećeg prostora starije gradnje pa je bila neophodna tlocrtna preraspodjela prostora, pri čemu su dobiveni manji džepovi koji su kasnije iskorišteni za feature materijale oglašivača, što naravno nije bio inicijalni plan, već neplanski bonus - otkrila je Jelena. Dodala je da se obuhvat zahvata mijenjao tijekom radova, odnosno prvotnim planom nisu planirali veće intervencije u prostoru, poput rušenja gotovo svih postojećih zidova. Koncept uređenja revidirao se tijekom gradnje.
- Otvaranjem stijene sobe za sastanke dobili smo otvoreni prostor, čime smo posebno zadovoljni, a nabavili smo je u trgovini Černelić. Odlučili smo se za 2Tec2 pletene vinilne obloge, također iz Černelića, minimalnog uzorka u toplim tonovima, koje se protežu cijelim prostorom. Zidovi su bojani Dulux bojama završne obrade Eggshell, izbijeljenih tonova crne, bordo i smeđe. U ulaznom dijelu dvije su fotelje iz Trike neutralnog tona iza kojih se nalazi, za sobu za sastanke atipičan, masivni stol manga nepravilne teksture marke Basic Label. Namještaj, govoreći generalno, kombinacija je gotovih komada i namještaja po mjeri u kojem prevladava kontrast toplo - hladno. Komadni namještaj pretežito je prirodno drvo na kontrastnom pletenom uredskom podu. Slike su na posudbi od Galerije Kranjčar - nabrojila je.
Na pitanje koji je stil htjela postići u prostoru, Jelena je odgovorila:
- Stil je nešto što se gradi i stvara. Tako se "dogodio" i ovaj prostor, u razgovoru i uz veliku pomoć mog dugogodišnjeg prijatelja arhitekta Luciana Kovačevića, s kojim sam nekako "prošla" ovaj projekt, od rušenja zidova do odabira podova, da bismo na kraju postigli suvremen i jednostavan, ali istovremeno topli uredski prostor.
Jelena priznaje kako joj je drago kad klijenti i prijatelji uđu u njezin ured i oduševljeno komentiraju kako sve ‘odiše lijepom jednostavnošću i japanskom estetikom‘ i to sve u aneksu srednjovjekovne gornjogradske crkve.
A koje joj je omiljeno mjesto u uredu?
- Moj radni stol i pogled na katedralu. Stol mi je bio jako važan i moram priznati da, iako sam bila spremna kupiti tipski konferencijski stol koji nije baš zadovoljavao moju osobnu estetiku, odlučila sam napraviti iznimku i uzeti predimenzionirani blagovaonski stol od masivnog drveta po svom ukusu. Mislim da je to bio odličan potez - odgovorila je sa smiješkom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....