- Ime:
- Hippy Garden Showroom
- Lokacija:
- Masarykova ulica 5, Zagreb
- Vlasnik:
- Đurđica Vorkapić
- Uređenje:
- vlasnica
Poznati modni hrvatski brend, Hippy Garden, nakon deset godina poslovanja u zagrebačkoj Tkalčevićevoj ulici odlučio je promijeniti lokaciju. – Željeli smo neko osvježenje, neku novu situaciju. No, definitivno nismo htjeli pristajati na kompromise. Nova lokacija za trgovinu morala je biti pogodna za dostojanstveno predstavljanje onoga što stvaramo. Idealnu adresu pronašli smo u Masarykovoj ulici. Riječ je o ulici koja se dosta razvila u posljednje vrijeme i živnula te koja polagano postaje prava shopping ulica metropole. Definitivno smatramo da smo se našli na pravom mjestu u pravo vrijeme – objašnjava Đurđica Vorkapić, dizajnerica i idejna začetnica brenda Hippy Garden. Prostor je velik 60 četvornih metara i osmišljen je na način da ne bude samo klasična trgovina, već da egzistira i kao prostor koji ima salonsku ulogu.
– Po mojem mišljenju, klasični pristup trgovini i prodaji je dosadan i opće dostupan. Važna je karizma prostora. Svatko tko uđe u našu trgovinu može sa sobom ponijeti to ‘nešto’, taj ‘faktor X’ i zapravo u tome je glavna razlika Hippy Garden trgovine i mora sličnih.
Dio dućana od otprilike 20 četvornih metara smo ‘odvojili’ od ostatka prostora i taj dio je zamišljen kao dio za personalizirani shopping. I upravo iz tog razloga prostor naše trgovine više definitivno nije salonskog tipa – kaže dizajnerica i napominje kako sama sebi rado i često dozvoli promjene, pa je i tako i trgovina Hippy Gardena u Masarykovoj prilagođena mogućnosti čestih promjena.
– Otvorenost prostora omogućava bezbroj kombinacija i to nam je bio glavni cilj realizacije uređenja. Drugi važan cilj bio je u konačnici dobiti prostor u kojem se svatko osjeća dobro. Odabrali smo kao vodeću (ne)boju – bijelu. Pogotovo mi je to bilo važno kada su zidovi u pitanju. Čini mi se da kada se ograničiš zidovima ofarbanim u neke druge nijanse, na kraju dobiješ ‘zarobljeni’ prostor. Ne znam.
Možda je to samo moja percepcija, ali uvijek biram bijelu jer ima najveću širinu i otvorenost – ističe Đurđica Vorkapić koja je upravo bijelu odabrala za vodeću nijansu uređenja svoje trgovine za Božić 2014. U Umjetničkom paviljonu u Zagrebu 11. rujna proslavili smo jubilarnih 15 godina rada. Tada je cijela scenografija bila usmjerena na šumu breza, a ta ista šuma nam je poslužila za dekoraciju trgovine u ovom najljepšem mjesecu u godini.
Željeli smo svima onima koji nisu mogli biti na reviji u Umjetničkom paviljonu prenijeti barem dio one atmosfere koja je bila u tom trenutku nestvarna i potpuno izvandimenzionalna – smije se Đurđica i dodaje kako je za nju božićno uređenje oduvijek u znaku toplog minimalizma, elegancije, jednostavnosti. Tako je bilo i ovaj put. – Na svoju trgovinu gledam kao na prostor u kojem će netko stalno boraviti, a pogotovo ja, i zato mi je važno da bude u skladu s mojom energijom.
Ne zamaram se time da dodajem prostoru nepotrebne ukrase, police ili neke druge dodatke samo da bih ga popunila. Naprotiv. Pokušavam izvući sve prednosti prostora u koji uđem. Otvorenost, fluidnost, prozračnost… to je ono što volim osjetiti, tako da sam to i naglasila u svojoj trgovini – zaključuje Đurđica Vorkapić.
Ako vam se svidio ovaj interijer, molimo vas da ga podijelite!
Related content
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....