Amelie ima novi vizualni identitet

Francuski chic od sada je vidljiv na svakom koraku u slastičarnici u Vlaškoj 3

Popularna zagrebačka slastičarnica Amelie, u Vlaškoj 6, osvježila je izgled i cjelokupni vizualni identitet. Vlasnica Žaklina Troskot poželjela je prostoru dati pažnju s kojom priprema svaku svoju slasticu pa se samim ulaskom primjećuje maštovitost i posvećenost detaljima.

Nastavila je suradnju s ilustratoricom Matejom Kovač, a vizualni identitet Žaklina je osmislila uz pomoć agencije za komunikaciju i branding Señor. Za samo uređenje zasluge preuzima arhitektica Loredana Stunić. Novo uređenje odražava francuski chic te savršenu nesavršenost, koji su vidljivi u svakoj slastici Amelie. Slogan na vratima, “Slatki mali rendez-vous” otkriva dašak užitka koji očekuje posjetitelje nakon što zakorače u čaroban svijet ove tvornice slastica.

“Zaštitni znak Amelie svakako je moto koji kaže da Amelie nije samo slastičarnica, a nije niti samo kafić. Amelie je prostor posvećen romantici, čežnji i domaćim kolačima, bliskosti, šaputanju i dugim razgovorima”, stoji u opisu zagrebačke slastičarnice koja je u vrlo kratkom roku osvojila građane.

Tekst: Daria Bertek

Izvor: Magazin Like!

Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 02:01