Bračka vinarija Jako vino u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić i Brandoctor osmislila je kampanju i etiketu za vino koja je vjerojatno najmanja od svih. Brač je otok kontrasta pa brand strategija novih vina glasi “Škrta zemlja, bogat duh”. Iz brand strategije proizašao je i dizajn vjerojatno najmanje vinske etikete na svijetu. Ona je mala upravo koliko je škrta zemlja, dok je okus vina bogat poput bračkog duha. Imena vina proizašla su iz lokalnog dijalekta, a odražavaju značenje koje je vino pružalo lokalnom stanovništvu. Crno vino je tako bogom dano (Bogondon), bijelo je za užitak (Godiment), a opol izražava nadu (Noda). Bračka vinarija Jako vino otprije je poznata po svjetski priznatom vinu Stina.
Foto: Bruketa&Žinić
Etiketu su osmislili Bruketa&Žinić OM i Brandoctor .
Više informacija potraži OVDJE
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....