Vino s najmanjom etiketom dolazi s Brača

Dizajnersko rješenje iz agencija Bruketa

Bračka vinarija Jako vino u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić i Brandoctor osmislila je kampanju i etiketu za vino koja je vjerojatno najmanja od svih. Brač je otok kontrasta pa brand strategija novih vina glasi “Škrta zemlja, bogat duh”. Iz brand strategije proizašao je i dizajn vjerojatno najmanje vinske etikete na svijetu. Ona je mala upravo koliko je škrta zemlja, dok je okus vina bogat poput bračkog duha. Imena vina proizašla su iz lokalnog dijalekta, a odražavaju značenje koje je vino pružalo lokalnom stanovništvu. Crno vino je tako bogom dano (Bogondon), bijelo je za užitak (Godiment), a opol izražava nadu (Noda). Bračka vinarija Jako vino otprije je poznata po svjetski priznatom vinu Stina.

Foto: Bruketa&Žinić

Etiketu su osmislili Bruketa&Žinić OM i Brandoctor .

Više informacija potraži OVDJE

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. lipanj 2024 05:55