Kreativni brend Ejla!

Razglednice sa zabavnim motivima domaćih ilustratora

Zanimljivo je kako moderni načini komunikacije, koji su gotovo potpuno u zaborav poslali klasična pisma, nisu uspjeli pobijediti razglednice.

Iako potječu još s kraja 19. stoljeća, i dandanas, kad na odmoru šetamo nekim gradom, poželimo najmilijima poslati razglednicu. No, izbor motiva koje prikazuju često zna biti prilično razočaravajući. Iz tog su razloga Agron Lešdedaj i Sara Prenc Opačić odlučili osmisliti malo drugačije, zabavnije i posebnije razglednice koje se kriju iza naziva Ejla!.

Htjeli smo napraviti nove proizvode za širu populaciju koji se razlikuju od šume suvenira koji su svi slični i nezanimljivi. A kako se profil gostiju, turista, s vremenom mijenja, isto tako traže drugačije proizvode. Ilustracija kao stil dizajnerskog izražavanja u zadnje je vrijeme veoma popularna pa smo krenuli tim putem i ono što je veoma bitno je da ističemo domaće ilustratore s kojima surađujemo i svi su oni potpisani na razglednici te sam proizvod tako ima dodanu vrijednost. Svaki ilustrator razvija svoju seriju razglednica, a teme su od klasičnih panoramskih do poznatih osoba i lokalnih izreka. Razglednice su edukativnog, informativnog i zabavnog karaktera, a ilustratori s kojima surađujemo su Mateja Kovač, Ivana Štrukelj, Tanja Hadari, Mišo Komenda, Vedran Klemens, a lista se i dalje širi - objasnili su Agron i Sara, Rovinjani sa zagrebačkom adresom, oboje s dugogodišnjim iskustvom u najvećim hrvatskim marketinškim agencijama, on kao art, a ona kao account direktor.

Većina ilustratora radi digitalno, ali ima i onih koji crtaju klasično na papir. U tom se slučaju motiv skeniranjem digitalizira za daljnju produkciju koja se u potpunosti obavlja u Hrvatskoj.
Kako objašnjavaju idejni začetnici razglednica Ejla!, uvijek pokušavaju ući u srž nekog mjesta, za što im treba vremena kako bi ga što bolje istražili. Potom izvuku najzanimljivije motive i ideje, s ilustratorima razviju priču te im ostave dovoljno slobode da proizvod dovrše uz svoj umjetnički pečat. Iz tog razloga od ideje do realizacije ponekad zna proći i više od šest mjeseci.

- Svaka serija je na drugačijem papiru tako da se one već i na dodir razlikuju. Klasične dimenzije koje nudimo su 15,5x10,5 centimetara. No već razvijamo i druge formate te višeslojne 3D razglednice - napominje Agron.
širenje kolekcije Ideja za ime brenda nastala je od lokalnog dijalektalnog pozdrava koji se koristi u nekim predjelima Istre, a linija trenutno uključuje razglednice za Rovinj, Pulu, Poreč, Dubrovnik i Zagreb, dok su motivi Splita u razvoju.
Kupiti se mogu u navedenim gradovima u svim poznatim dizajnerskim trgovinama, galerijama, muzejima, knjižarama, turističkim agencijama, boljim suvenirnicama, a cijene se kreću od pet kuna naviše.

- Oduvijek me fascinirala ideja da tvoju razglednicu može svatko uzeti i poslati bilo gdje u svijet i da ću jednog dana slučajno naletjeti na Ejla! razglednicu u nekom baru ili nečijem domu na Aljasci ili u Južnoj Koreji. Ili jednostavno kod svojih susjeda u Domagojevoj ulici. No, priča koju razvijamo i motivi koje smo osmislili nalaze se i na magnetima koje smo pustili u prodaju, a u pripremi su i novi artikli poput majica, blokova... - zaključio je Agron.

Foto: Bruno Konjević / Hanza Media

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 23:57