ARHIBAU

Najveći regionalni sajam za arhitekturu i graditeljstvo bit će posvećen stanovanju budućnosti

 NINA ĐURĐEVIĆ/
Očekuje se znatno veći broj izlagača, kao i veći broj posjetitelja koje se planira privući raznim atraktivnim sadržajem

Četvrto izdanje najvećeg regionalnog sajma za arhitekturu i graditeljstvo ArhiBau 2024. održat će se na Zagrebačkom velesajmu od 17. do 20. listopada ove godine. Riječ je o sajmu posvećenom kulturi građenja i održivom razvoju, a namijenjenom stručnoj i široj javnosti.

Na sajmu će vodeći proizvođači i dobavljači opreme materijala i rješenja u arhitekturi i graditeljstvu predstaviti najnovije materijale i tehnologije za suvremenu i održivu gradnju, adaptaciju i obnovu, novogradnju, uređenje interijera i eksterijera, održavanje i upravljanje zgradama i prostorom.

Prošlogodišnji sajam okupio je više od 16.000 posjetitelja i stotine izlagačkih štandova te polučio veliki uspjeh za sve uključene dionike i posjetitelje, a organizatori ove godine najavljuju još bogatiji program, veći broj izlagača, raznovrsnih radionica, predavanja i renomiranih predavača iz Hrvatske, regije i svijeta. Poseban program organizira se za mlade ljude, srednjoškolce i studente kojima su sajam i konferencija prilika za pronalazak vrhunskih poslodavaca u budućnosti!

image
NINA ĐURĐEVIĆ/

Sajam će ove godine trajati četiri dana, a održat će se istovremeno sa sajmom namještaja Ambijenta, što će posjetiteljima omogućiti i uvid u novosti na tržištu uređenja interijera, a sve u cijeni jedne ulaznice. Tema konferencije i sajma ove je godine posvećena stanovanju budućnosti, a organizatori najavljuju još novosti.

Snježana Turalija, izvršna direktorica ArhiBau sajma, naglašava dinamičnost građevinskog sektora u Hrvatskoj, što se posebno reflektira kroz pojačan interes za izlaganje na ArhiBau 2024.

"Ove godine očekujemo znatno veći broj izlagača, što će dodatno obogatiti poslovno umrežavanje kao i veći broj posjetitelja koje ćemo privući kroz raznovrsne atraktivne sadržaje. Građevinski sektor u Hrvatskoj i dalje je stabilan, a u takvim vremenima treba ulagati u promociju i predstaviti se na tržištu s novitetima, kažu nam mnogi od višegodišnjih izlagača. Na sajmovima poput ArhiBau tvrtke mogu generirati 33 posto novih angažmana svake godine što je ključni korak naprijed za razvoj poslovanja, a dostupni podaci ukazuju kako postoji čak 72 posto veća vjerojatnost da će posjetitelji sajmova kupiti proizvod ili uslugu od izlagača koje su upoznali na sajmu, nego od njihovih konkurenata koje nisu upoznali", rekla je Snježana Turalija.

image
NINA ĐURĐEVIĆ/

Filip Galeković, direktor tvrtke PPS Galeković koja već četvrtu godinu izlaže na ovom prestižnom događaju istaknuo je kako sudjelovanje na ArhiBau omogućuje biti u središtu događanja, povećavajući vidljivost tvrtke i pružajući sjajnu podlogu za praćenje trenutnih i budućih trendova u industriji.

Ove godine na sajmu će biti dodijeljene nagrade/priznanja u više kategorija za projekte održive visokokvalitetne arhitekture i gradnje koji su ostvarili mjerljive pomake u području kulture gradnje i održivog razvoja.

"Ova smo priznanja odlučili uvesti kako bismo prepoznali projekte koji su primjeri izvrsnosti te potaknuli inovacije i nastavili pomicati granice odgovornog projektiranja, građenja, upravljanja nekretninama i prostorom", rekao je predsjednik programskog i organizacijskog odbora ArhiBau 2024, arhitekt Tihomil Matković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. svibanj 2024 13:51