- Facebook:
- AffirmationWall
- Web:
- www.affirmationwall.com
- Adresa:
- Varičakova 6, Zagreb
- Kontakt:
- 095 35 35 599 Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Brend Affiirmation Wall osmislila sam prije šest godina, upravo kad je počela kriza. Dotadašnji klijenti su sve manje naručivali od nas, gotovo pa se prestalo ulagati u dizajn i marketing. Tada sam sebi počela postavljati pitanja: što bih ja mogla raditi, krenuti od sebe i sa svojim znanjem i vještinama ponuditi tržištu, kakav proizvod i uslugu, a da učini lakši, bolji i vredniji život ljudima – kaže Tamara Musulin, dipl. dizajnerica i arhitektica iz Zagreba, i dodaje da je odgovor spoj njezine ljubavi prema interijerima i grafičkom dizajnu.
Pozitivni citati i mudrosti
– Krenuvši od sebe, shvatila sam da je moj životni prostor oblijepljen papirićima s raznim poticajnim porukama i afirmacijama koje sam sama sebi ispisivala iz knjiga, ili ih osmišljavala sama, da me podsjete na ono važno i daju mi snagu. Znala sam da riječi imaju snagu i moć da potaknu energiju koja nas vodi ostvarenju vlastitih snova i ciljeva. Otuda je krenula ideja o oblikovanju pozitivnih riječi i afirmacija, o proizvodu koji je lijep i funkcionalan, koji se potom aplicira u prostor u kojem boravimo, na prazne zidove i površine. Tako sam 2010. osnovala Afirmacijski zid doo, a tijekom vremena, stvorio se tim od nekoliko entuzijastičnih žena – kaže Tamara. Jedna od njih je Jasna Maslać, savjetnica Feng shuija, koja oplemenjuje naljepnice od dekorativnih do snažnih energetskih aktivatora.
Pridružila im se i Lidija Likar koja brine o stanju zaliha i računima. – Počeli smo stvarati proizvode koji su nastali iz strasti prema lijepim i mudrim riječima, citatima, lijepim stvarima, lijepim interijerima, dizajnu, slovima, vedrim bojama i pozitivnim mislima. Iz strasti prema svemu onome u što i sami najviše vjerujemo. Bilo je puno prototipova koje sam postavljala najprije u svoj prostor, zatim u prostore prijatelja. Napravivši prvi web shop, krenule su narudžbe. Iskoračili smo na naše malo tržište i na našu veliku radost, privukli pozornost i zanimanje mnoštva ljudi – objašnjava. Sve naljepnice cure proizvode same. Najprije tinjaju kao ideja u srcu, zatim se počinju oblikovati u glavi, pa onda crtaju i ispisuju, poslaguju i dizajniraju. Zatim kreće proizvodnja i realizacija gotovih proizvoda uz pomoć strojeva, ali ništa ne bi bilo od svega da nije spretnih ruku. – Mi vjerujemo u sve što pišemo, crtamo i stvaramo. Vjerujemo da je upravo u tome tajna uspjeha u bilo kojem poslu. Stajati iza svega što radite i proizvodite, dati sve od sebe, jer ljudi to prepoznaju.
U današnje vrijeme kad jednim klikom možete doći do mnoštva informacija, nema mjesta površnome pristupu. Osnovna vizija nam je da, izrađujući proizvode Affirmation Wall, inspiriramo, nadahnjujemo, hrabrimo i razveselimo što veći broj ljudi i tako pridonosimo širenju pozitivne vibracije kroz ova čudnovata vremena – kažu nam cure koje su u šest godina postojanja tvrtke uredile brojne stanove, poslovne prostore, urede, vrtiće, škole, poliklinike, ordinacije, apartmane, kafiće, restorane, fitness dvorane, pa čak i neke banke.
Najkvalitetniji materijal
– S vremenom smo razvili seriju gotovih proizvoda, osmislili pakiranje i prodajni display te ih plasirali kao originalan hrvatski proizvod u trgovačke lance. Danas su naši proizvodi u trgovinama Algoritam, Profil, Mozaik, Tisak Medija, Super Konzum, Home Sweet Home i Studio Moderna – objašnjavaju. Za izradu koriste najkvalitetnije materijale namijenjene za izradu zidnih naljepnica. Tanka samoljepiva folija sa širokom paletom raspoloživih boja izrezuje se prema osmišljenom, zadanom dizajnu do najsitnijih detalja.
– Kao dizajnerici iznimno mi je važno da upravo taj dizajn komunicira iskreno, kao i da poštuje postulate struke u smislu ravnoteže kompozicije oblika i boja, odmjerenog i smislenog odabira tipografije i skladnog i promišljenog smještaja u prostoru u koji se aplicira. Pri svakom dizajnu naljepnice, bilo individualne ili serijske, vodimo računa o tome što ona potencijalno znači našem kupcu i upravo to nastojimo utkati u svaki naš proizvod – kaže Tamara Musulin. Naljepnice se apliciraju vrlo jednostavno, uz sve proizvode dolaze detaljne upute i pribor za postavljanje. Što je format naljepnice manji, jednostavnije je njome rukovati i kupac je može postaviti sam. Kada je riječ o većim formatima, cure se same bave montažom.
Mogućnost narudžbi
– Kod nas se uvijek mogu naručiti i personalizirane naljepnice. Nekada klijenti imaju svoje ideje i tekstove koje mi onda grafički oblikujemo i uklapamo u prostor, vodeći računa o interijeru i kontekstu prostora. Često se posao odnosi i na uređenje i opremanje cijelog interijera, uključujući, naravno, zidove – zaključuju cure, a mi im želimo puno sreće u daljnjem radu.
Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....