U Cannesu je od 13. do 16. ožujka održan MIPIM, najveći međunarodni sajam nekretnina i investicija stambenog, uredskog, logističkog i turističkog sektora. Sajam se održao u centru Cannesa, u Palais des Festivals, uz samo more, a na njemu je sudjelovalo 3100 izlagača iz cijelog svijeta - država, gradova i tvrtki koji su došli predstaviti svoje najnovije projekte i dostignuća.
Sajam je posjetilo više od 24.000 posjetitelja iz cijelog svijeta, a o prestižnosti i važnosti tog događaja u svijetu nekretnina i investicija govori i cijena ulaznica za posjetitelje koja iznosi više od tisuću eura.
INVESTITORI
Hrvatska gospodarska komora već treću godinu zaredom ima svoj štand, na kojem je zastupljeno nekoliko hrvatskih tvrtki, kao i Agencija za promicanje investicija i konkurentnost te Grad Šibenik. Od hrvatskih agencija za nekretnine, zastupljeni su Biliškov Nekretnine, Broker grupa, Opereta, Smart immobilie i Bodulo nekretnine.
Kakvi su dojmovi s tog sajma, upitali smo Jasminku Biliškov, zamjenicu predsjednika Udruženja poslovanja nekretninama pri HGK.
- MIPIM je zaista najprestižniji sajam tog tipa u Europi. Ovaj tjedan u Cannesu se nalaze svi najveći investitori, poslovni ljudi, ali i političari iz svih dijelova Europe i svijeta. Države, gradovi i tvrtke izlazu svoje najnovije projekte. Paralelno s izlagačkim dijelom održavaju se i paneli, predavanja i prezentacije - kaže Biliškov i dodaje kako je način na koji se prezentiraju regije i gradovi zaista fascinantan.
- Makete projekata i gradova prava su remek-djela. Nažalost, hrvatskih regija, gradova i tvrtki ima jako malo, a s obzirom na važnost i jačinu tog sajma za privlačenje investitora i kapitala kako u privatnom tako i u javnom sektoru, to je zaista propust - ističe Jasminka Biliškov i dodaje kako je od naših gradova jedino Šibenik prepoznao važnost tog sajma na kojem izlaže svoje projekte.
Sigurnost ulaganja Pitali smo Jasminku Biliškov i kakav je interes stranih ulagača za Hrvatsku.
- Interesa svakako ima, a uglavnom je usmjeren na velike turističke projekte, kako na greenfield projekte tako i na već sagrađene hotelske komplekse. Tu je i mnogo poslovnih i dobrostojećih ljudi koji prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju koju rado posjećuju turistički ili žele kupiti svoj ‘drugi dom’ - objašnjava Biliškov i dodaje kako je investitorima na prvom mjestu sigurnost u ulaganjima.
- To se osobito odnosi na pozitivnu gospodarsku, političku i poreznu klimu, a tu svakako kao društvo i država imamo još puno prostora za napredak - zaključila je Jasminka Biliškov.
Foto: HGK
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....