- Aktualnost izložbe je to što prvi put na jednome mjestu okuplja vodeće regionalne dizajn-brendove, od kojih je većina već dokazala svoju uspješnost na svjetskom premium tržištu namještaja i opreme za interijer - objašnjava Tatjana Bartaković.
Među selektiranim brendovima su i neki koji će se premijerno predstaviti, kao što su Zanat (BiH), Mitja (SLO), a također RexKralj (SLO), Prostoria (HR), Regeneracija (HR), Element (HR), Artisan (BiH), Grupa (HR), Vau (HR), Nunc (HR) i Owl (HR). - Spram drugih ih izdvaja crta spremnosti za promjenom, izazvana spoznajom da je postojeće vrijednosti nužno izdignuti u drugačiju dimenziju poslovnog i kulturološkog djelovanja - ističe Bartaković. Vizualnoj atraktivnosti izložbe Reboot doprinosi i likovni postav koji je projektirao arhitektonski studio BIRO, a u kojem je finoća gotovih proizvoda naglašena postavom na meke tepihe crvene boje, koje je Regeneracija izradila isključivo za izložbu. Vizualni identitet izložbe potpisuje Iva Hrvatin za Superstudio.
- Nakon odabira brendova za izložbu kod svakog sam izdvojila ključni proizvod ili kolekcije koje označavaju njihov tehnološki, proizvođački i poslovni probitak vođen dizajnom, simulirajući u postavu izložbe razvojne i proizvođačke procese kojima se svaki od njih izdvaja. Proizvodi su naglašene materijalnosti, izrađuju se od prirodnih materijala visoke kvalitete, kao što su masivno drvo, metal ili vuna, da bi se potom dodatno površinski ručno obrađivali.
Vizualnoj atraktivnosti izložbe pridonosi i likovni postav koji je projektirao arhitektonski studio BIRO.
Na regionalnoj karti njihovi se lokalni putevi razlikuju, ali podjednako upućuju na to da je i usred urušenih struktura nužno i moguće podići nov sustav koji uspješno konkurira na najzahtjevnijim tržištima - priča i dodaje kako smatra da će svakome ova izložba biti zanimljiva, ponajprije zbog toga što će posjetitelji razgledavajući je imati priliku steći uvid u presjek vrhunskog dizajna i jedinstvenih proizvođačkih metoda, poput 100-godišnje vještine drvorezbarstva primijenjene u suvremenom dizajnu (Zanat), industrijskog naslijeđa ručne izrade tepiha od čiste vune iz Regeneracije, 4-godišnjeg razvoja prototipova naslonjača Trifidea (Numen/ForUse) - tehnološki i dizajnerski najkompleksnijeg proizvoda iz Prostorije, kultnih stolica Rex, Lupina i 4455 legendarnog slovenskog dizajnera Nike Kralja koje su krilatica slovenske baštine dizajna (Rex-Kralj), impresivnog razvoja prvog hrvatskog dizajn brenda rasvjetnih tijela (Grupa), 84 godine stare slovenske stolarije Bolčič koja se prometnula u dizajn brend Mitja čiju je ključnu kolekciju Kalota dizajnirao hrvatski studio Redesign, bestseler kolekcije Neva stolaca iz Artisana čiji su dizajn (Regular Company) i metodu ručne obrade punog drveta posebno izdvojili Artisan na zapadnom tržištu, povijesno značajnog Elementa čiji je dizajn u 2005. godini stvorio novu oblikovnu paradigmu namještaja i njegove površinske obrade u Hrvatskoj, radikalno se suprotstavljajući lokalnoj tradiciji izrade masivnog namještaja od slavonskog hrasta.
Zatim je tu novonastajući brend Nunc koji kroz boje, mirise i materijale oživljava identitet slavonske regije, za početak konceptualnom kuhinjom Slavonika, a može se vidjeti i mladi VAU s nedavno pokrenutom proizvodnjom dekorativnih predmeta od metala, prvi takve vrste u regiji. Pregled industrijske i manufakturne proizvodnje završava na ručnoj izradi umjetničke uporabne keramike OWL Lidije Boševski, koja se izdvaja majstorskom vještinom oblikovanja profinjenih organskih formi s minuciozno izvedenim površinskim rezbarijama koje približavaju organske strukture iz prirode. Inače, autorica izložbe Tatjana Bartaković poznata je zagovornica dizajna u Hrvatskoj. REBOOT je njezina treća izložba. Prve dvije izložbe Razum&Osjećaji (Zagreb - Beograd - Hvar) i Solid Acts - Design from Croatia (Superstudio Più, Tjedan dizajna Milano, 2013.) obrađivale su razvoj scene produkt dizajna u Hrvatskoj, nastanak prvih dizajn brendova u zemlji u razdoblju od 2009. do 2012. te tradiciju proizvodnje namještaja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....