Želimo ponuditi ljubiteljima cipela nešto novo što i drugačije: kombinaciju atraktivne lokacije, velikog prodajnog prostora, brzog pristupa ako ne živite u centru grada, ugodnog ambijenta, vrhunskog doživljaja i obuće za sve odjevne kombinacije i u konačnici obuće s porijeklom koja stiže iz obiteljskih manufaktura. A sve to povezuje jedna riječ: kvaliteta. Tako smo i nazvali naš brend Q SHOES – quality concept store - svoju priču započinje Luka Vrga, direktor tvrtke Koleks, koja je u zagrebačkoj Ilici otvorila novu trgovinu površine 114 kvadrata. Inače, tvrtka Koleks poznata je po zastupanju brenda obuće Mephisto, koji je jedan od najpoznatijih svjetskih brendova obuće u domeni ugode, udobnosti i vrhunske kvalitete.
Spontana odluka
Vrga odmah na početku ističe kako je u samom nazivu brenda odabran engleski jezik jer je idući projekt web shop platforma u kojoj će trgovina iz Ilice imati element showrooma, budući da će cipele biti prezentirane u cijelom svijetu.
- Priča je počela spontano jer smo već dugo u trgovini obućom i to posebnom obućom visoke kvalitete materijala i udobnosti. Primijetili smo da je tržište izrazito popunjeno proizvodima niske kvalitete kao i brendovima koji promoviraju modu, bez znanja o porijeklu te dodatka udobnosti i kvalitete, a što kupac obično, na svoju žalost, uoči nakon kupnje. Smatramo da se kod cipela, uz lijep i trendi izgled, uvijek treba gledati kvaliteta, osobito udobnost, materijal i izrada jer na kraju u cipelama u prosjeku provodimo i po 10 sati dnevno - objašnjava Luka, a nas zanima kako su se odlučili za ovu lokaciju.
- Tražili smo lokaciju na Ilici koja nije trebala biti odmah do Trga bana Jelačića, ali nam je isto tako bila bitna komocija i pristupačnost za kupce koji ne žive u centru tako da nam je blizina parkinga u Ilici 45 i tramvajske postaje koja se nalazi do naše trgovine jako bitna. Osim toga, željeli smo prostor koji ima dobru kompaktnost po pitanju organizacije prostora, a to smo i dobili s ovim prostorom - ističe Vrga. Na projektu uređenja i koncepta prostora radila je arhitektica Diana Kačić Yeoman i njezin tim iz arhitektonskog ureda Tower 151 Architects-Zagreb.
- Mi smo arhitektonski ured koji se bavi projektiranjem širokog spektra od malog do velikog mjerila, od privatnih do komercijalnih prostora, a usmjereni smo najviše na projekte u Europi. Iako nam upravo završava sportska Arena u Burgasu, u Bugarskoj, uvijek nam je posebna draž projektirati u Zagrebu za poznate klijente kojima se maksimalno prilagođavamo i u kontinuiranoj suradnji pokušavamo uskladiti njihove potrebe, dizajn i financijski okvir projekta - ističe Dijana Kačić Yeoman i dodaje kako je zgrada u kojoj je smještena trgovina najstarija kuća u bloku, sagrađena davne 1880., godine, a čiji je autor poznati arhitekt Franjo Klein.
Proces uređenja trajao je oko godinu dana.
Osvijetljeni ormari
- Zapravo sve se odvijalo, od ideje do realizacije, tijekom pandemije covida, od travnja prošle godine. Početni zahtjev investitora bio je projektirati prostor s puno polica uz razumnu cijenu. Prvobitni prostor smo funkcionalno oblikovali tako da smo oformili poveći skladišni prostor, prostorno ga povezali s pomoćnim i radnim dijelom straga, a trgovački prostor okrenut ulici povezali u fluidnom i kružnom nesmetanom kretanju duž osvijetljenih ormara s izloženim predmetima. Misao vodilja bila nam je ugoda i želja da kupac lako izabere najljepše cipele za sebe na polici, sjedne na tabure, osjeti meki tepih na stopalima i poželi otići kući s najboljim cipelama na svijetu - smije se Dijana Kačić Yeoman, a Luka Vrga dodaje kako to ne bi trebalo biti teško s obzirom na poduži popis brendova u trgovini među kojima su i Arche, Ambitious, Brunate, Birkenstock, Castaner, Kroll, Floris Van Bommel, Mephisto, Allrounder, Sano... Zajedničko im je to što je riječ o europskim proizvođačima, kvalitetnim materijalima, izradi i detaljima. Stalno će, kaže, dolaziti i novi brendovi, budući da je trgovina tek otvorena.
- Mi smo, kao arhitekti, posebno obraćali pažnju na klijentov odabir brendova, kako bismo uskladili naš dizajn interijera prostora s imidžem brendova i stilom kupaca koji su u konačnosti ciljana skupina za koju se projektira trgovina - dodaje arhitektica i ističe kako je namještaj prema njihovim nacrtima izradio hrvatski proizvođač Sobočan.
- Namještaj je u potpunosti dizajniran u našem arhitektonskom uredu, ormari i police, izložbeni stalci, taburei i tepisi projektirani su upravo za ovaj prostor, ali na principu modularnih elemenata koji se mogu oduzimati i dodavati, premještati prema potrebi i promjeni godišnjih doba, asortimana i brendova. Materijali koji prevladavaju su drvo u teksturi jute, prirodne tkanine taburea i tepiha. Boje su bež tj. boja pijeska, zlatnožuta boja sunca, te azurnoplava boja mora. Stil je moderan i nadahnut prirodom, sve u svemu, funkcionalan i ugodan prostor za kupce - zaključuje arhitektica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....