ČUDO OD PROJEKTA

Suradnja OMA-e, Davida Chipperfielda i Soua Fujimotoa na milijardu dolara vrijednom projektu

 K11 Group
K11 ECOAST planira integrirati umjetnost, posao i stanovnike Shenzhena

K11 ECOAST, golemi komercijalni kompleks vrijedan gotovo 1,5 milijardi USD, uskoro će poprimiti svoj oblik duž obale Shenzhena. Ambiciozni maloprodajni i kulturni prostor u Kini projektirat će tim koji uključuje OMA, David Chipperfield Architects i Sou Fujimoto. Pokrivajući površinu od 228.500 četvornih metara, projekt će sadržavati ‘Art Mall‘, višenamjenski umjetnički prostor, poslovnu zgradu K11 ATELIER i uređenu šetnicu uz obalu.

image
K11 Group

Tim tvrdi za Designboom da će dizajn "kombinirati koncept zelenog razvoja uz očuvanje obalnih resursa." S ovim ekološki osviještenim duhom, grupa se nada promicanju životnog stila koji je održiv, dok integrira "koncept zaštite okoliša". Očekuje se da će ovo odredište u luci biti otvoreno 2024.

image
K11 Group

K11 ECOAST planira integrirati umjetnost, posao i stanovnike Shenzhena. Prostor je organiziran s ulazom na dvije razine koji vodi do programa koji uključuje restorane s pogledom na more i impresivne umjetničke prostore.

Umjetnički prostor HACC izložit će kolekciju suvremenih radova iz cijeloga svijeta, a mladim kineskim umjetnicima pružit će novu platformu za izlaganje. U međuvremenu, Art Mall će pozvati posjetitelje da istraže umjetnička djela stranih umjetnika.

image
K11 Group

Dizajn koji su izradili OMA, David Chipperfield Architects i Sou Fujimoto sam je kulturno značajan dodatak gradu. Tim u K11 Grupi komentira: "Tri arhitektonska majstora zadiru u razrađenu ravnotežu između arhitekture i prirode, vješto usklađujući arhitektonski dizajn s obalnim krajolikom, rađajući novu žarišnu točku i odredište za kreativnu kulturu i ekološki prihvatljiv život".

image
K11 Group

Grupa tvrdi da projekt svjedoči pilot programu izgradnje ‘Zero-Waste City‘ koji je pokrenut u Shenzhenu, "integrirajući načela kružnog gospodarstva u svoj dizajn i rad, značajno smanjujući otpad i osiguravajući zaštitu okoliša u arhitektonskom dizajnu, hrani, modi i obrazovanju". S ovim strategijama tim bilježi značajno smanjenje otpada kako bi se osigurala bolja zaštita okoliša i zelenije, sigurnije i ugodnije maloprodajno iskustvo za posjetitelje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 12:00