USPJEH

REKLAMA ZA HRVATSKU Hoteli s potpisom studija Franić Šekoranja na stranicama Condé Nast Travelera

U posljednjem, kolovoškom broju luksuznog američkog magazina specijaliziranog za putovanja Condé Nast Traveler objavljena je priča o Istri i njezinim mjestima vrijednim posjeta stranih turista.

Spominju se ovdje hotel Adriatic u Rovinju te vila Meneghetti u Balama, ekskluzivni prostori za čije je uređenje zaslužan hrvatski studio Franić Šekoranja.

ISTARSKE ZVIJEZDE

Stancija Meneghetti, čija povijest seže u početak 20. stoljeća u novom je ruhu osvanula protekle godine, a dizajneri su se pobrinuli uvažiti njezino povijesno nasljeđe, što je vidljivo u rustikalno uređenom interijeru i luksuzu kojim odiše. Maistrin boutique hotel Adriatic, pak, smješten je u stogodišnjoj zgradi, jednoj od najprepoznatljivijih rovinjskih građevina, koja je od iznimne važnosti za identitet grada. Svoja vrata otvorila je 2015. godine, a Studio Franić Šekoranja njezin je interijer preuređivao šest mjeseci.

DOBAR TIM

Investicija je to koja je vrijedila 30 milijuna kuna, a zanimljivo je da su čak i u razdoblju bujanja turizma, investitor Maistra, 3LHD studio za arhitekturu te Studio Franić Šekoranja našli zajednički jezik i s 27 dotadašnjih smještajnih jedinica kapacitet hotela smanjili na svega 18, što je podiglo kvalitetu smještaja i usluge. Hotel posjeduje stotinu umjetničkih djela koja su osmišljena posebno za hotel Adriatic, a rad su lokalnih i regionalnih umjetnika. Činjenica da je cijeli članak popularnog magazina oplemenjen fotografijama interijera samo jednog studija, velik je uspjeh za hrvatski dizajnerski dvojac.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 01:17