Oblačno, vjetrovito jutro u Alzenau, gradu na krajnjem sjeverozapadu Bavarske, nije djelovalo obećavajuće. Ni ulazak u industrijsku zonu s bezbroj monotonih hala, među kojima se i taksist - unatoč dvije aktivirane navigacije - na tren izgubio, nije popravljalo dojam.
No, natpis Hyundai na velikoj, preko 350 metara dugoj zgradi, dao je naslutiti, a ulazak u predvorje definitivno i potvrdio, da smo stigli na pravo mjesto.
Vitrine ispunjene pobjedničkim pokalima i zidovi prekriveni slikama slavljeničkih trenutaka, bili su jasan znak – ušli smo u Hyundaijev hram brzine. Uobičajeno predstavljanje na recepciji uskoro je prekinuo pozdrav na hrvatskom jeziku.
Nives Pavičić, već godinama zaposlena u odjelu za marketing i hospitality Hyundai Motorsporta, dočekala nas je s osmijehom i povela labirintom hodnika.
Putem nam je otkrila svoje hercegovačke korijene, te izazove i zadovoljstva koje je pronašla pod okriljem Hyundai Motorsporta, ali i otkrila kako nije jedina od preko 250 zaposlenika koja govori hrvatski.
Prošle godine, naime, u sportskom odjelu Hyundaija na odjelu dijelova za klijente posao je pronašao 23-godišnji Zagrepčanin Roko Prgin, a 30-godišnji Matija Prprović iz Međimurja dio je ekipe od 15 inženjera zaduženih za razvoj i dizajn Rally1 WRC automobila.
Nekoliko minuta kasnije sjedili smo u "dnevnom boravku" ogromnog pogona koji se prostire na 8500 četvornih metara i uočili na zidu fotografiju Craiga Breena.
- Bila je to prava tragedija. Craig je bio fenomenalan vozač i osoba koju su svi voljeli, prisjetio se Stefan Ph. Henrich, direktor marketinga i službe za odnose s javnošću Hyundi Motorsporta, koji nam se pridružio u jutarnjoj kavi u društvu Nicolette Russo glasnogovornice WRC momčadi.
- Kada smo se 2011. odlučili vratiti u WRC, izabrali smo potpuno drugačiji put od onog kojim smo krenuli koncem 90-ih godina. Odlučili smo stvoriti svoju momčad i kompletan razvoj automobila odraditi pod svojim krovom. Sjedište nove momčadi pronašli smo u ovoj zgradi u koju su se nekada proizvodili solarni paneli i krenuli doslovno od praznog papira.
Nakon samo 15 mjeseci od najave, doslovno radeći 24 sata dnevno, 12 u Njemačkoj, 12 u Koreji, na start relija u Monte Carlu došli smo s dva automobila, s neskrivenim ponosom prisjetio se Henrich početaka dok smo prolazili pored uredno posloženih automobila koji su u posljednjih 12 godina nastali u Alzenau.
Među njima je i primjerak kojim je Thierry Neuville u debitantskoj sezoni donio prvu pobjedu za Hyundai na njemačkom asfaltu. Vrlo brzo pogon je udvostručen zahvaljujući otvaranju Hyundaija za privatne momčadi i vozače, kao i ulaskom u kružne utrke. Bila je riječ o potezu koji se od samog starta pokazao izuzetno uspješnim.
- Gabriele Tarquini 2018. odveo je naš i30 N TCR na vrh inauguralnog WTCR prvenstva, dok su naši klijenti trijumfirali u momčadskom prvenstvu. Godinu kasnije osvojili smo konstruktorski naslov u WRC-u, a zatim ga i obranili 2020., a ono što nam nedostaje je vozačka titula prvaka. Nadamo se da bi do nje mogli doći ove godine.
Prolazeći kroz pogone u kojima je pored kompletne WRC flote za tvorničku momčad, posljednjih godina, odnosno od aktualnih modela koji se natječu širom svijeta, nastalo oko 80 Hyundaija i20 klase Rally2, 60 Elantri, te oko 70 i30 modela za kružne TCR utrke, stigli smo i do odjela na kojem su mehaničari slagali tri Hyundaija i20 Rally1. Odnosno, automobile s kojima Thierry Neuville, Ott Tanak i Andreas Mikkelsen, nastupaju na ovogodišnjem Croatia Rallyju.
- Prema podacima s testiranja koje su vozači odradili proteklih dana u Hrvatskoj složili smo tri automobila prilagođen zahtijevima svakog vozača osobno, a posljednja provjera svega učinjenog bit će shakedown.
U spomen na Craiga Breena ukrasili smo ih irskom zastavom na prednjem dijelu i sada su spremni za putovanje do Zagreba, istaknuo je Henrich koji se nada da će četvrto izdanje WRC utrke u Hrvatskoj biti sretno za Hyundai.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Hyundai Hrvatska
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....