Već smo pisali o mnogo posebnim automobilima i aukcijama, ali nevjerojatno rijetko se vidi da jedan od njih ostvari osmeroznamenkastu cijenu na aukciji. Konkretno, ovdje je riječ o Bugattiju Type 57SC Atalante iz 1937. godine s jedinstvenim detaljima dizajna. Procjenjuje se da automobil vrijedi između 10 i 12 milijuna dolara (75 milijuna kuna do 90 milijuna kuna). Aukcija Gooding & Companyja održat će se između 19. i 20. kolovoza.
Ovaj Type 57 počeo je kao S model. Nedugo nakon što je prvi put isporučen izvornom vlasniku 1937., vratio se u Molsheim gdje je instaliran njegov roots-tip kompresora. Prema Gooding & Company, to ga čini jednim od prvih 57SC.
Dodavanje kompresora rezultiralo je ukupnom snagom od oko 200 KS (149 kW), što ga čini jednim od najbržih serijskih automobila ikada napravljenih prije Drugog svjetskog rata. Ipak, ovo nije samo brz i moćan automobil, bio je daleko ispred svog vremena u mnogim aspektima dizajna. Sam motor je imao sustav podmazivanja sa suhim karterom koji mu je omogućio da bude postavljen niže u automobilu.
Zapravo, S u 57S označava surbaissé ili sniženo na francuskom. Tip 57S bio je pun dizajnerskih detalja koji su mu omogućili da sjedi bliže tlu. Stražnji dio također je pridonjeo takvom stavu. Bugatti je također ugradio lagani ispušni sustav, de Ram amortizere i klipove visoke kompresije tako da je imao sve potrebne modifikacije kako bi nadmašio konkurenciju.
Kao i svi ostali modeli 57S Atalante modeli, i ovaj ima svoje specifične dizajnerske razlike koje ga izdvajaju od ostalih. To uključuje velika Scintilla prednja svjetla i potpuno obložene stražnje blatobrane. Kombinacija zadivljujuće karoserije zajedno s iznimnim inženjeringom čini ovo jednim od najpoželjnijih automobila te vrste.
Ovaj primjerak osvojio je brojne nagrade na raznim sajmovima automobila diljem svijeta. Kroz godine je zadržao svoj originalni okvir, karoseriju, motor, mjenjač, diferencijal i ploču šasije. Nakon svih ovih informacija, može se učiniti da je desetak milijuna dolara premalo za takav dio automobilske povijesti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....