Peugeot je nedavno predstavi potpuno novi model 308 SW izražajnog stila koji je naglašen elegantnim profilom i sofisticiranim stražnjim dijelom te ponovo spojio praktičnost velikog obujma prtljažnika i sjajan dizajn.
Podsjetimo se: Peugeot je jedan od prvih proizvođača koji je ponudio karavansku formu te je na tom polju uvijek bio vrlo uspješan još od prvog modela 203 karavan koji se pojavio 1949. godine.
U to vrijeme segment karavana bio u samom začetku i nije se znalo postoji li zaista skupina kupaca za takvu vrstu vozila. Međutim, marka sa znakom lava bila je toliko sigurna da će pokušaj uroditi plodom da je ponudila dvije verzije karavana 203: obiteljsku izvedbu i jednostavniju, komercijalnu izvedbu.
Ti su modeli naišli na dobar odaziv što je potaknulo Peugeot da dalje razvija svoju ponudu. Marka sa znakom lava 1956. predstavlja model 403 karavan koji je također bio dostupan u obiteljskoj i komercijalnoj izvedbi, a njega je 1962. zamijenio novi 404 karavan, dok je model 203 karavan nasljednika dobio 1965. s pojavom modela 204.
Povijesni kotač se pokrenuo i s vremenom su se ispisala nova povijesna poglavlja: Peugeot 304 i 504 karavani 70-ih godina, 305, 505 i 405 karavani 80-ih godina, te 306 i 406 SW 90-ih godina. Početkom 2000-ih Peugeot je otišao korak dalje tako što je ponudio dva inovativna modela: tzv. lifestyle karavane sa staklenim krovom 206 SW i 307 SW koji su donijeli "šminku" u klasu te neka od rješenja karakteristična za monovolumene.
Lista se nastavlja verzijom SW prve generacije modela 308 i 407, te modelom 508 prve i druge generacije. Svi ti modeli dokaz su da zasigurno nije pretjerana tvrdnja da danas gotovo svatko ima neku uspomenu vezanu za karavan francuske marke.
Sada se povijest karavana Peugeota nastavlja novim 308 SW koji je izgledom i volumenom prtljažnika bez sumnje jedan od najzavodljivijih u svojem segmentu. Obujam od 608 litara preklapanjem stražnje klupe može se povećati na 1634 litre, a novi je model i vrlo praktičan zahvaljujući trodijelnoj klupi koja se može preklopiti putem komandi smještenih u prtljažniku.
Međuosovinski razmak novog 308 SW povećan je za 55 mm u odnosu na limuzinu, a ta prilagodba, s jedne strane, omogućuje da putnici otraga imaju više mjesta i, s druge strane, da se naglasi silueta vozila koje dobro leži na cesti.
Bilo da je riječ o kompaktu ili karavanu, novi je 308 opremljen trodimenzionalnom digitalnom instrumentnom pločom od 10 inča i središnjim dodirnim zaslonom od 10 inča visoke razlučivosti koji donosi inovaciju u vidu novog sustava i-Connect Advanced. Uobičajene fizičke komande zamijenjene su "i-toggle" prekidačima koji su u potpunosti podesivi.
Pritom mali upravljač, koji predstavlja još jedan neizostavan element sustava i-Cockpita omogućuje vozaču da se zaista poveže s automobilom. Prvi primjerci novog Peugeota 308 SW stižu krajem godine i to s različitim pogonima uključujući i među kojima su i plug-in hibridne motore snage 180 i 225 KS.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....