Ako želite identificirati marku automobila, obično samo pogledate rešetku na prednjoj maski. To je svojevrsno lice automobila, i ako pitate BMW, može izazvati mnogo kontroverzi. Ali za razliku od ljudskog lica, automobilska rešetka s vremenom postaje mlađa i modernija. Razvija se i prilagođava potrebama automobila.
Bar je to tako s Mercedesovom rešetkom. Prva rešetka koju je Mercedes koristio bila je ona na automobilu od 35 KS koja je trebala riješiti problem hlađenja motora s unutarnjim izgaranjem u to vrijeme. U konačnici, ta rešetka je otvorila novu eru dizajna i davanja identiteta automobilu.
Predstavljanjem Mercedes-Benza 170 1931. došlo je do još jednog daljnjeg razvoja. Po prvi put hladnjak je postavljen iza rešetke, koja je bila dio haube, radi zaštite. Od tada, ona je služila kao krajnji identifikacijski znak Mercedesa, zajedno s trokrakom zvijezdom, naravno. Od tada nadalje, Mercedes je desetljećima nastavio razvijati kromiranu rešetku hladnjaka.
U 1950-ima, Mercedes je predstavio novi, prepoznatljivi dizajn rešetke hladnjaka s 300 SL "Gullwingom" i manjim 190 SL Roadsterom. Njegov prednji kraj postao je poznat kao lice sportskog automobila. Horizontalne letvice postale su zaštitni znak kasnijih Mercedesovih vozila.
Od 2007. Mercedes svojim kupcima u C-klasi i E-klasi nudi različite varijante rešetke hladnjaka ovisno o razini opreme. Oni mogu birati između klasične rešetke sa zvijezdom Mercedesa na haubi (Classic i Elegance razina opreme) ili sportski sa zvijezdom na maski (Avantgarde). U međuvremenu je sklopiva zvijezda kao nekadašnji mega zaštitni znak gotovo potpuno nestala iz portfelja modela.
U međuvremenu su i električni automobili postali sastavni dio ponude. Na tim automobila proizvođač se odrekao hladnjaka i koristi crnu rešetku na svojim EQ modelima, koja služi kao površina za skrivene, ali neizostavne senzore.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....