Ferrari 250 LM ("Le Mans") svrstava se među najveće vintage Ferrarijeve modele ikada stvorene. Nije toliko poznat kao 250 GTO ili Testarossa, no 250 LM dijeli s njima Colombo V12 i zaobljenu aluminijsku karoseriju preko šasije od čeličnih cijevi. Ali ono u čemu se 250 LM razlikovao od standarda je korištenje središnjeg rasporeda motora, što je Ferrari namijenio za dominaciju u konkurenciji GT klase.
Sve u svemu, Ferrari je napravio 32 primjerka 250 LM-a. Broj šasije 6053 je 22. automobil u liniji i ima detaljnu, dobro dokumentiranu povijest. Prikazan je na Pebble Beach Concours d‘Elegance 2022., Ferrari finalu 2021. u Mugellu i muzeju Enzo Ferrari u Modeni. Ali prije svog života na stazi, imao je aktivnu trkaću povijest.
Tijekom sljedeće dvije godine, Ferrari 250 LM zabilježio je još najmanje osam startova, uključujući Veliku nagradu Austrije 1966., gdje je tvornički vozač Michael Parkes zauzeo 3. mjesto u klasi i 8. u ukupnom poretku. Nastavio se utrkivati u Engleskoj prije nego što se pojavio na Kyalami 9 Hours 1967. i zauzeo ukupno 5. mjesto na Lourenco Marques 3 Hours u Mozambiku iste godine.
Drummond je prodao automobil Paulu Vesteyu u svibnju 1968., koji je tražio Ferrari 250 LM za nastup na nadolazećim utrkama 24 sata Le Mansa. Vesteyjev automobil bio je jedan od šest prijavljenih Ferrarija 250 LM. Nažalost, pretrpio je manju štetu nakon okretanja i na kraju je otišao u mirovinu zbog kvara na mjenjaču.
Nakon Le Mansa 1968., 6053 nikada se više nije natjecao, ali je nastavio sudjelovati u utrkama oldtimera. Prošao je kroz nekoliko ruku dok ga nije kupio sadašnji vlasnik 2018., koji ga je poslao u Maranello na potpuno restauraciju.
Dovršen je 2021., a restauracija je dokumentirana impresivnom knjižicom koju je izradio Ferrari koja potvrđuje njegovu povijest. Bit će zanimljivo vidjeti koliko će postići na RM Sotheby‘sovoj aukciji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....