Opel postoji više od stotinu godina, tijekom cijelog tog vremena uvijek je postojao lajtmotiv kojeg je marka slijedila kada je riječ o imenovanju svojih automobila. Proizvođač je u početku već isključio korištenje kombinacija slova i brojeva, kao što to već rade i rade druge tvrtke.
Kuća iz Rüsselsheima morala je pribjeći domišljatosti i kreativnosti kako bi pronašla nomenklature koje povećavaju atraktivnost njihovih automobila i da je njezino komercijalno pozicioniranje čisto i dobro govori o njegovim karakteristikama. Odakle njemačka firma dobila ime za imenovanje svojih vozila? Inspiracije su brojne...
Unatoč ovim različitim izvorima, sljedbenici marke su bili ti koji su nazvali prvi Opel. Ljudi (ne uprava tvrtke) željeli su da se Opel 4 PS iz 1921. u Njemačkoj zove "Laubfrosch" ("Zelena žaba") zbog njegove kompaktne veličine i zelene boje koju je tvrtka koristila u to vrijeme.
Četrnaest godina nakon "žabe" stići će prvo komercijalno ime tvrtke. Prethodnik je bio Opel Olympia koji je 1935. iskoristio očekivanje Olimpijskih igara u Berlinu sljedeće godine, i Opel Kadett koji je 1936. nastavio tradiciju korištenja vojnih razreda za označavanje svojih vozila. Kadettu (Kadet), kompaktnom i ekonomičnom modelu, pridružit će se superiorniji Kapitan (u gornjem srednjem segmentu) i Admiral na vrhu ponude.
Nakon Drugog svjetskog rata ova dinamika naziva nastavit će se s pojmovima kao što je serija KAD koja je 1964. označavala Opel Kapitan, Admiral i Diplomat. Tri godine kasnije, između kapetana i admirala bit će dodan Commodore. 1978. pojavio se Opel Senator.
S dolaskom 70-ih, Opel je tražio druge teme za imenovanje svojih modela, počevši od najekskluzivnijih i sportskih. Tako je Opel Ascona izrazila luksuz i udobnost koristeći ime švicarskog grada na obalama jezera Maggiore, gdje su luksuzne vile uobičajene.
Slično tome, Opel Manta nastojala je pružiti dojam aerodinamičnosti, elegancije i brzine, odajući počast stanovniku podmorja koja ima sve te karakteristike - velika raža manta.
Prava revolucija dogodila se s Opel Corsom, s kojom se tražilo ime s mediteranskim korijenima koje bi, osim toga, istaknulo sportski aspekt ovog gradskog auta. S “Corsom” su postignuta oba cilja, odabirom riječi koja na talijanskom znači utrka.
Latinski je podrijetlo modela kao što su Opel Vectra ili Opel Astra (zvijezde), ili Opel Agile iz 2000., što dolazi od "agilis" ("agilan"). Iz romanskih jezika dolazi i Opel Insignia, limuzina D segmenta koja je proglašena perjanicom njemačke firme.
Početkom 21. stoljeća Opel je postao pionir u elektrifikaciji. Opel Ampera i njezin nasljednik, Opel Ampera-e, posveta su francuskom znanstveniku André‑Marie Ampèreu i amperu, jedinici koja mjeri električni intenzitet.
Već u današnje vrijeme i u ključu SUV-ova u Europi odabrana su se imena odlučila za egzotičnost, poput Opel Mokke, koja traži sofisticiranu klijentelu, karakternu i punu energije poput vrste kave. U drugim slučajevima, na pustolovni poziv i istraživanje granica aludira se imenima kao što su Opel Frontera (španjolski granica), Opel Crossland ili Opel Grandland.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....