Vremeplov

Gemballa je jedan od najprestižnijih tunera na svijetu, a njihov GTR 750 EVO je jedan od najluđih 911

Ovo je Gemballa GTR 750 EVO, primjer kako 911 dotjerati do krajnjih granica i koji je inspirirao druge tunere da izvedu svoje izmjene

Gemballa GTR 750 EVO

 Gemballa

Gemballa je dugi niz godina jedan od najprestižnijih tunera na svijetu specijaliziran za Porsche, a 2002. godine predstavila je jedan od onih dragulja koji ostaju u sjećanju. Ovo je Gemballa GTR 750 EVO, primjer kako 911 dotjerati do krajnjih granica i koji je inspirirao druge tunere da izvedu svoje izmjene.

image

Gemballa GTR 750 EVO

Gemballa

Kada je prvi put predstavljen, vjerovalo se da Gemballa GTR 750 ima 750 KS, zbog svoje oznake. Međutim, stvarna snaga motora iznosila je oko 850 KS i 935 Nm okretnog momenta, što ga čini jednim od najluđih 911 ikada napravljenih.

Riječ je o nasljedniku GTR-a 600, Porschea 911 koji je 2001. godine uspio odvoziti Nürburgring za 7:33. GTR 600 bio je brži od bilo kojeg modela TechArta, Blitza, Caterhama, Lamborghinija ili cestovnog Ferrarija.

image

Gemballa GTR 750 EVO

Gemballa

No 750 EVO otišao je još korak dalje. Kako bi povećao snagu, Gemballa je ugradio dva modificirana Garrett T035 turba koji su zamijenili originalne KKK turbopunjače, uparene s GT3-R glavama cilindra, strojno obrađenom radilicom i posebnim klipnjačama koje povećavaju obujam motora na 3,8 litara.

image

Gemballa GTR 750 EVO

Gemballa

Isto tako, krutost ovjesa je povećana s jačim čahurama i H&R amortizerima u cijelosti, a performanse su poboljšane s oprugama podesivim po visini, stabilizatorima u tri položaja i podešavanjem geometrije.

image

Gemballa GTR 750 EVO

Gemballa

U estetskom dijelu izmjena nije bilo malo. Gemballa je predstavila prednji i stražnji spojler te veliko podesivo stražnje krilo. Također je proširio karoseriju kroz puno istaknutije lukove kotača u kojima se nalaze 19-inčni naplatci obuveni u Yokohama AVS Sport gume.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 18:48