Svaka čast 1980-im i 1990-im koje su obilježile svijet automobilizma kao malo koja epoha, no ni početak 2000-tih nije bio ništa manje zanimljiv. Baš suprotno, neki sportski automobili iz tog vremena danas su već moderni klasici kojima cijene samo rastu pa donosimo pregled nekih od najzanimljivijih.
Subaru je predstavio Imprezu WRX (2002- 2003), cestovni automobil inspiriran svijetom relija. Ovaj model, prepoznatljiv po svojoj plavoj boji i zlatnim felgama, bio je kompaktni gradski jurišnik koji je ponovno definirao svoj segment.
S 224 konjske snage i pogonom na sve kotače, bio je dostupan po cijeni o kojoj su sanjali svi zaljubljenici u reli.
Dodge Viper. bilo da je riječ o izdanju iz 1992. ili posljednjem iz 2017. godine, oduvijek je svojom grubošću bio u kontrastu s trendovima modernih sportskih automobila. Druga generacija, Viper SR II (1996–02), odlikovala se monstruoznim 8,0-litarskim V10 motorom s 450 konjskih snaga.
Iako je zadržao svoj izvorni izgled i dizajn, novije verzije su uključivale napredne značajke poput zračnih jastuka, standardnog klima uređaja i ABS sustava, čime je postao poželjniji među vozačima.
Volkswagen R32 (2002-04) izdvaja se kao jedan od najkarizmatičnijih modela Golfa ikad.. Opremljen s bogatim paketom opreme, robusnim 3,2-litarskim VR6 motorom s 250 konjskih snaga i pogonom na sve kotače, R32 je bio pravi dragulj.
Na tržište je standardno stizao s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, no kasnije je bio dostupan i s mjenjačem s dvije spojke, što je tada, posebno u toj klasi bila velika inovacija.
Honda S2000 predstavlja vrhunac dinamike i performansi među roadsterima za čiste entuzijaste. Sa svojim atmosferskim 2,0-litarskim VTEC motorom, snaga ovog modela iznosila je 250 KS.
Opremljen isključivo ručnim mjenjačem, savršenom raspodjelom težine i pogonom na stražnje kotače, S2000 (1999-2009) je bio stvoren za ozbiljnu vožnju, a njegov dizajn bio je privlačan prije i poslije redizajna 2004. godine.
Audi TT (1998–2006), s početkom proizvodnje 1998., predstavljao je zanimljiv sportski automobil manjeg formata. Prvi modeli suočili su se s izazovima upravljivosti na visokim brzinama, što je dovelo do povlačenja s tržišta, nakon čega je straga dodan mali spojler.
No, s motorom od 180 konjskih snaga i uglađenim mjenjačem, TT je pružao zabavu većini vozača i ostao upamćen kao ikona svoje ere.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....