vozili smo

U Hrvatsku stigao osvježeni Renault Captur: Novi izgled i puno poboljšanja, a cijene su ostale gotovo iste

U boljim paketima novi Captur ima novi infotainment sustav OpenR Link s Googleovom tehnologijom

Renault Captur

 Zvonimir Jurčić

Na domaćoj dinamičkoj prezentaciji i testnim vožnjama od Zagreba do Požege upoznali smo i isprobali osvježeni Renault Captur, popularni gradski crossover B segmenta. Poznate su i cijene, a prodaja je upravo započela. Dobra vijest - cijene su gotovo u dlaku iste kao i dosad, no kupci dobivaju više.

Počevši od atraktivnijeg izgleda jer osvježeni Captur slijedi aktualni Renaultov dizajnerski trend jezik s upečatljivim LED svjetlosnim potpisom i novim logom. Kompletan prednji dio je promijenjen i sada izgleda bitno modernije.

image

Renault Captur

Zvonimir Jurčić

Manje promjena je na stražnjem dijelu automobila gdje su svjetla zadržala prepoznatljivi oblik slova "C", ali sada imaju novu grafiku. Renault straga također promijenio logo te blago redizajnirao odbojnik.

Dakle, i dalje koristi platformu CMF-B kakvu koristi i Clio, a usprkos modernijem izgledu prednjeg dijela na tragu onoga viđenom na novom Scenicu, nisu se promijenile niti dimenzije.

image

Renault Captur

Renault

Novost su i naplatci u dimenzijama o 17” do 19”, a tu su i nove boje. Kupci će moći birati između 14 boja i jednako toliko dvobojnih kombinacija. Novost je i atraktivan paket opreme Esprit Alpine koja donosi logotipe u crnoj boji, crne okvire prozora, 19-inčne kotače s jedinstvenim dizajnom i druge dizajnerske ukrase na karoseriji.

Unutrašnjost je samo blago promijenjena. Koža j sada "eko", a zaslon infotainmenta osjetljiv na dodir sada ima dijagonalu od 10,4 inča, dok digitalna ploča s novom grafikom instrumenata kao i do sada ima dijagonalu od 10,25 inča.

U boljim paketima novi Captur ima novi infotainment sustav OpenR Link s Googleovom tehnologijom koji se temelji se na Android Automotive 12 operativnom sustavu. To je prvi takav sustav u automobilu B-segmenta.

image

Renault Captur

Renault

Što se tiče prostranosti ništa nije promijenjeno, a ostala je i stražnja klupa koja se uzdužno pomiče za 16 centimetara.

To omogućuje stvaranje više prostora za prtljagu ili putnike prema potrebi. Maksimalni kapacitet prtljažnika je 616 litara kada se stražnje sjedalo gurne maksimalno naprijed. Motorizacija je ostala vrlo bogata. Osnovni maleni trocilindrični 1,0-litreni benzinski motor s turbopunjačem razvija 90 KS, a iznad njega se smjestila verzija s instalacijom za plin i istim motorom koji ima 100 KS.

image

Renault Captur

Renault

Tu su 1,3-litreni mild-hibridi koji razvijaju 140 i 160 KS s tim da slabiji dolazi s ručnim mjenjačem a snažniji s automatskom. Najštedljivija verzija je poznati E-Tech hibrid s 1,6-litrenim benzincem i snagom sustava od 145 KS.

Na konferenciji za novinare doznali smo da je fino dorađen ovjes kao i upravljački mehanizam pa je iskustvo vožnje sada još bolje i agilnije u što smo se uvjerili tijekom testnih vožnji, kao i u činjenicu da E-tech hibridna verzija može trošiti 4,6 litara.

image

Renault Captur

Renault

S druge strane verzija 1.0 TCe Eco-G s tvorničkom plinskom instalacijom i 100 KS, pravi je dugoprugaš jer spremnik plina sada broji 8 litara više nego prije (40 l), zahvaljujući čemu ukupan doseg broji čak 1300 kilometara.

Sve cijene koje možete pogledati u nastavku startaju na 21.340 eura za početni model, a vrijedi spomenuti i da jamstvo iznosi 8 godina ako automobil nabavljate putem Renault financiranja.

image

Renault Captur

Renault
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 01:07