![cb69e9f9-2020-honda-e-production-spec-2](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/4/11/cb69e9f9-2020-honda-e-production-spec-2.jpg)
Peta generacija Honde CR-V nije dostupna s dizelašem, no zato je tu hibrid. I to kakav. Uostalom, u Europi za dvije godine više ni neće isporučivati dizelaše.
S razlogom... Za uvjerljivu, nestvarno tihu i uglađenu vožnju več sada je zadužena kombinacija naprednog 2,0-litrenog benzinca s Atkinsonovim ciklusom rada i legendarnim sustavom prilagođavanja vremena i visine podizanja usisnih i ispušnih ventila VTEC te dva elektromotora.
![Honda CR-V Hybrid 2019.](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/27/12/IMG-1441.jpg)
Raspolažu s ukupno 184 KS i 315 Nm, što je dovoljno da japanski SUV od 4,6 metara, zahvaljujući paketu litij-ionskih baterija otežan na opipljivih 1614 kg te od tla uzdignut solidnih 19 cm ne bude samo meditativno ugodan, već i primjereno živahan.
Maksimalnih 180 km/h možda i nije pretjerano impresivno, no zato se ubrzanju do stotke od 8,8 sekundi zbilja nema ništa za prigovoriti.
Težina se osjeća u vožnji, no snažniji pritisak na papučicu gasa donosi ubrzanje koje će zadovoljiti i zahtjevnije vozače.
![Honda CR-V Hybrid 2019.](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/27/12/IMG-1565.jpg)
A potrošnja se pritom kreće na više nego prihvatljivih 5,5 litara, barem dok se pretjerano ne forsira vožnja autocestom. U gradu, pa i na otvorenoj cesti, potrošnja je jednako kao s dizelašem.
![Honda CR-V Hybrid 2019.](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/27/12/IMG-1499.jpg)
Moderni pogon, međutim, nije jedini adut japanskog terenca. Već ulaskom u CR-V vozač i putnici ostaju iznenađeni prostranošću, čak i oni visoki blizu dva metra. Takvi i u drugom redu putuju udobno kao u poslovnom razredu, a izdašan je i prtljažnik.
![Honda CR-V Hybrid 2019.](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/27/12/IMG-1519.jpg)
Iako je zbog baterijskog sklopa 65 litara manji nego u benzincu, broji još uvijek primjerenih 497 litara. Osim toga, preklapanjem stražnjih naslona raste na obilatih 1064 litara, odnosno čak 1697 litara mjeri li se do krova.
![Honda CR-V Hybrid 2019.](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/27/12/IMG-1451.jpg)
Impresionira i količina opreme dostupne u osnovnom paketu Comfort. Vozača i putnike tu hladi automatska klima, prednja sjedala su grijana, stakla i retrovizori se pomiču na struju, a posebno dugačak je popis sigurnosne elektronike – nudi sve potrebno, od automatskog kočenja i prepoznavanja prometnih znakova, do sustava za zadržavanje u voznoj traci.
![Honda CR-V Hybrid 2019.](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/27/12/IMG-1516.jpg)
Tko pak želi rogoboriti materijala može naći u relativno malom središnjem zaslonu od 5 inča, koji se u golemoj unutrašnjosti čini manjim nego što jest.
Drugima po volji neće biti niti što upravljač nije presvučen kožom, trećima što su gume mesnatije nego što bi trebale biti… Ipak, u vožnji se pokazuje da upravljač lijepo leži u rukama, a s “balonkama” nema straha pri uspinjanju na visoke rubnjake.
Jedino što zbilja nedostaje jesu parkirni senzori ili kamera za pomoć pri vožnji unazad, bez kojih nije jednostavno manevrirati po gradskim parkiralištima.
![Honda CR-V Hybrid 2019.](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/27/12/IMG-1503.jpg)
UKRATKO
Udaljen od tla 19 cm CR-V se lijepo ponaša i izvan asfalta, no osnovna oprema Comfort (260.690 kn) dolazi isključivo s prednjim pogonom, pa tko želi 4x4 morat će uložiti barem 304.990 kn.
Japanski SUV se pomoću 2,0-litrenog benzinca i dvaju elektromotora ukupne snage 184 KS lijepo vozi, fino ubrzava i troši na kapaljku, iznimno je prostran, a već s osnovnom opremom nudi gotovo sve što bi vozač mogao poželjeti
Baterijski sklop pridonosi većoj masi, no CR-V lijepo prolazi kroz zavoje. Hibridni pogon pritom radi izuzetno uglađeno, a potrošnja iznosi prihvatljivih 5,5 litara
Prostranost je jak adut. Putnici prostora imaju na bacanje, a slično je i u prtljažniku od solidnih 497 litara
Koža na upravljaču ne nedostaje, no znatno praktičnije bilo bi da se automatskim mjenjačem upravlja ručicom, a ne prekidačem
Uz spremnik goriva od 57 litara nudi se doseg od preko 1000 kilometara, pa posjete benzinskim postajama nisu česte
Kombinacija 2,0-litrenog benzinca i dvaju elektromotora u praksi funkcionira savršeno i stvarne potrebe za dizelašem nema
2.0 i-VTEC Hybrid
TEHNIČKI PODACI
Motor .. benzinski, 4 cil. hibrid
Obujam 1993ccm
Ukupna snaga 135 kW/184 KS
pri 6200/min
Ukupni moment 315 Nm pri 4000/min
Mjenjač CVT
Pogon na prednje kotače
Dimenzije 460x185,5x168 cm
Osovinski razmak 266 cm
Prtljažnik 497/1064 litara
Gume 235/60 R18
Masa 1614 kg
MJERENJA
Brzina 180 km/h
0-100 km/h 8,8 sekundi
Potrošnja 5,7 l/100 km
Cijena 260.690 kuna
S doplatama 265.690 kn
OPREMA Comfort
automatska klima • alu naplaci od 18 cola • multimedijski zaslon od 5 inča • USB priključak • Bluetooth • grijana prednja sjedala • prilagodljivi tempomat • upozorenje kod napuštanja trake • automatsko kočenje • prepoznavanje prometnih znakova • el. podizači stakala • el. podesivi i grijani retrovizori • prednja i stražnja LED svjetla • 12V utičnica • prednji i stražnji nasloni za ruke • pokretanje bez ključa
DOPLATE
metalik lak • Ukupno: 5000 kn