Novi SsangYong Korando od prethodnika nije preuzeo apsolutno ništa. Novo odijelo skrojio je Giorgetto Giugiaro, koji mu je dozu osobnosti podario dobro odmjerenim bokovima i zaobljenim stražnjim dijelom, zbog čega korejski SUV djeluje znatno uglađenije.
Znatno ugodnije je i za upravljačem - sjedi se visoko i preglednost je dobra, a prednja armatura lišena je suvišnih ukrasa te prekidači djeluje jednostavno i pregledno. Doduše, vozači višeg stasa mogli bi rogoboriti zbog uskih i nedovoljno profiliranih sjedala. Vozili smo izvedbu s pogonom na prednje kotače i dizelašem od 175 KS, s kojim je dostupna i verzija 4x4. Uz podešavanje upravljača po visini i dubini bilo je lako pronaći idealnu poziciju. Sjedi se visoko i preglednost je dobra, a materijali se čine solidne kvalitete.
U gradskoj vožnji Korando je ostavio dojam okretnog automobila. Upravljač je vrlo lagan i vožnja je usprkos težini od 1600 kg, te impozantnoj širini i visini, bila ugodna. Dojam nije postao lošiji ni dolaskom na zavojitu planinsku cestu. Nova platforma i poboljšani ovjes - McPhersonom sprijeda i multilink straga – tada su pokazali svu svoju kvalitetu. No, tada su nedostatke pokazala sjedala, koja ne pružaju dovoljno potporu.
Uvjerljivi dizelaš jedini je motor u ponudi (krajem 2011. stiže benzinac sa 115 KS te slabiji dizelaš sa 149 KS). Iako ima okretni moment od 360 Nm međuubrzanja nisu spektakularna, zbog dužeg petog i šestog stupanja ručnog mjenjača (automatik stiže sljedeće godine). Također, djeluje bučnije u odnosu na druge common-rail dizelaše posljednje generacije. Posebno kad je pod većim naporom.
Motor turbodizelski, 4 cilindra
Obujam 1998 ccm
Snaga 175 KS pri 4000/min
Okretni moment 360 Nm pri 2000/min
Mjenjač ručni, 6 stupnjeva
Pogon prednji ili 4x4
Brzina 179 km/h
0-100 km/h 10 s
Dimenzije 441x183x167 cm
Masa 1591 kg
Cijena (eur) cca 23.000