DOBRA MJERA

Test: Gradski zvrk Citroen C3 1.2 s 82 KS s najboljom opremom Shine zanimljiva je kombinacija

Glavni adut u kabini su sjedala s centimetar i pol debelim slojem memorijske pjene rezervirana samo za skuplje modele

Citroen C3

 Marko Miščević/ CROPIX

Veliki broj Citroena C3 na našim prometnicama nije slučajan. Šareni artikal dostupan u 97 kombinacija boja, krova i interijera, opremljen sjedalima udobnima poput kućnih naslonjača, štedljivim motorima i početnom cijenom od 107.085 kuna, veliki je mamac kupcima.

U pet godina od lansiranja aktualne generacije prodano je više od milijun primjeraka, a novi vjetar u leđa Citroenov bestseler dobio je krajem prošle godine jednostavnim, ali učinkovitim vizualnim i tehnološkim tretmanom.

image

Citroen C3

Marko Miščević/ CROPIX

Korekcije izvana donijele su diodna glavna svjetla dostupna već u serijskoj opremi koja više ne svijetle žućkasto nego bijelo poput, iznad njih ugrađenih, dnevnih svjetla. Uz nove ukrasne elemente maske i tri krovne naljepnice, C3 sada ima i moderniji dizajn Airbump zaštitnih jastuka na vratima.

Glavni adut u kabini su sjedala s centimetar i pol debelim slojem memorijske pjene donedavno rezervirana samo za skuplje modele poput C5 Aircrossa, koja nude vrhunsku udobnost, doduše bez pravih bočnih oslonaca u zavojima.

image

Citroen C3

Marko Miščević/ CROPIX

Citroenovi inženjeri nisu mijenjali analognu instrumentnu ploču s malim zaslonom niti komande na upravljaču, no pri osvježavanju su svakako propustili priliku unaprijediti 7-inčni dodirni zaslon na kojem se upravlja svim važnijim funkcijama poput klime, navigacije, radija, telefona i općenitih postavki vozila.

Citroenova multimedija nije pojednostavila upravljanje navedenim funkcijama, dapače, lutanje prstima po izborniku puno duže odvaja pogled s ceste. Funkcionalnije rješenje svakako bi bio joystick, da ne spominjemo fizičke prekidače.

image

Citroen C3

Marko Miščević/ CROPIX

Redizajn je ipak donio opušteniju atmosferu za volanom, posebno uz najbogatiji Shine paket opreme koji u C3 donosi automatsku klimu, parking senzore, tempomat, prepoznavanje prometnih znakova te sustave pomoći na uzbrdici i pri nenamjernom prelasku trake. Kolaž fino upotpunjuje 1.2-litreni benzinac s 82 KS koji na papiru djeluje mršavo, no u praksi više nego pristojno obavlja zadaću.

image

Citroen C3

Marko Miščević/ CROPIX

Broj cilindara otkriva se već pri paljenju i ako vas ne smeta frktavi zvuk u vožnji ovaj Puretech motor će vam natjerati osmjeh na lice, posebno u pogledu potrošnje. Unatoč 5-brzinskom mjenjaču predugih hodova, vožnja u gradskom Citroenu vrlo je udobna, pametno posloženi ovjes lakoćom guta rupe i ležeće policajce, a spremno odgovara i na niz vezanih zavoja.

1.2 PURETECH

TEHNIČKI PODACI

Motor benzinski, 3 cil.

Obujam 1199 ccm

Snaga 61 kW/82 KS pri 5750 o/min

Moment 118 Nm pri 2750 o/min

Mjenjač ručni, 5 stupnjeva

Dimenzije 400 x 183 x 147 cm

Osovinski razmak 254 cm

Prtljažnik 300-922 litre

Gume 205/55 R16

Masa 976 kg

Ispuh CO2 123 g/km

MJERENJA

Brzina 166 km/h

0-100 km/h 13,2 sekundi

Potrošnja 6,5 l/100 km

Cijena 129.600 kuna

OPREMA Shine - automatska klima • LED svjetla • parking senzori • 7-inčni dodirni zaslon multimedije • svjetla za maglu • električno podesivi, grijani retrovizori • dvobojna karoserija • tempomat • pomoć pri kretanju na uzbrdici i pri prelasku u drugu traku

Doplate - Advanced Comfort sjedala • Emeraude krovna naljepnica • zatamnjena stražnja stakla • 16-inčni alu. naplatci... Ukupno

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 17:41