Veliki broj Citroena C3 na našim prometnicama nije slučajan. Šareni artikal dostupan u 97 kombinacija boja, krova i interijera, opremljen sjedalima udobnima poput kućnih naslonjača, štedljivim motorima i početnom cijenom od 107.085 kuna, veliki je mamac kupcima.
U pet godina od lansiranja aktualne generacije prodano je više od milijun primjeraka, a novi vjetar u leđa Citroenov bestseler dobio je krajem prošle godine jednostavnim, ali učinkovitim vizualnim i tehnološkim tretmanom.
Korekcije izvana donijele su diodna glavna svjetla dostupna već u serijskoj opremi koja više ne svijetle žućkasto nego bijelo poput, iznad njih ugrađenih, dnevnih svjetla. Uz nove ukrasne elemente maske i tri krovne naljepnice, C3 sada ima i moderniji dizajn Airbump zaštitnih jastuka na vratima.
Glavni adut u kabini su sjedala s centimetar i pol debelim slojem memorijske pjene donedavno rezervirana samo za skuplje modele poput C5 Aircrossa, koja nude vrhunsku udobnost, doduše bez pravih bočnih oslonaca u zavojima.
Citroenovi inženjeri nisu mijenjali analognu instrumentnu ploču s malim zaslonom niti komande na upravljaču, no pri osvježavanju su svakako propustili priliku unaprijediti 7-inčni dodirni zaslon na kojem se upravlja svim važnijim funkcijama poput klime, navigacije, radija, telefona i općenitih postavki vozila.
Citroenova multimedija nije pojednostavila upravljanje navedenim funkcijama, dapače, lutanje prstima po izborniku puno duže odvaja pogled s ceste. Funkcionalnije rješenje svakako bi bio joystick, da ne spominjemo fizičke prekidače.
Redizajn je ipak donio opušteniju atmosferu za volanom, posebno uz najbogatiji Shine paket opreme koji u C3 donosi automatsku klimu, parking senzore, tempomat, prepoznavanje prometnih znakova te sustave pomoći na uzbrdici i pri nenamjernom prelasku trake. Kolaž fino upotpunjuje 1.2-litreni benzinac s 82 KS koji na papiru djeluje mršavo, no u praksi više nego pristojno obavlja zadaću.
Broj cilindara otkriva se već pri paljenju i ako vas ne smeta frktavi zvuk u vožnji ovaj Puretech motor će vam natjerati osmjeh na lice, posebno u pogledu potrošnje. Unatoč 5-brzinskom mjenjaču predugih hodova, vožnja u gradskom Citroenu vrlo je udobna, pametno posloženi ovjes lakoćom guta rupe i ležeće policajce, a spremno odgovara i na niz vezanih zavoja.
1.2 PURETECH
TEHNIČKI PODACI
Motor benzinski, 3 cil.
Obujam 1199 ccm
Snaga 61 kW/82 KS pri 5750 o/min
Moment 118 Nm pri 2750 o/min
Mjenjač ručni, 5 stupnjeva
Dimenzije 400 x 183 x 147 cm
Osovinski razmak 254 cm
Prtljažnik 300-922 litre
Gume 205/55 R16
Masa 976 kg
Ispuh CO2 123 g/km
MJERENJA
Brzina 166 km/h
0-100 km/h 13,2 sekundi
Potrošnja 6,5 l/100 km
Cijena 129.600 kuna
OPREMA Shine - automatska klima • LED svjetla • parking senzori • 7-inčni dodirni zaslon multimedije • svjetla za maglu • električno podesivi, grijani retrovizori • dvobojna karoserija • tempomat • pomoć pri kretanju na uzbrdici i pri prelasku u drugu traku
Doplate - Advanced Comfort sjedala • Emeraude krovna naljepnica • zatamnjena stražnja stakla • 16-inčni alu. naplatci... Ukupno
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....