TEŠKI ŠMINKER

Test: DS 4 2.0 BlueHDi 150 Sport Chic u ovom je autu ekstravagantan nastup zajamčen

Redizajn je DS-u 4 donio novu masku hladnjaka u kućnom stilu, a iz imena je nestao naziv Citroëna. Na cesti djeluje plemenito, dok se dizelaš od 150 KS pokazao odličnom mjerom za ugodno nizanje kilometara
 Ivan Lacković

Nova Citroënova luksuzna marka DS nakon pet je godina postala samostalni brend pa je tako dosadašnji Citroën DS4 sada samo DS 4. Od vanjskih novosti prvo u oči upada novo lice izvedeno u kućnom DS stilu, no u osnovi je to i dalje luksuznija i atraktivnije dizajnirana izvedenica kompaktnog Citroëna C4.

Foto: Ivan Lacković

Osim maske pažnju privlače i prednja svjetla koja su sad diodna (s čak 84 modula), a uvedena je i opcija atraktivnog dvobojnog izgleda. I ranije avangardnog izgleda i mišičavih obrisa karoserije, DS 4 je sada još elegantniji, dok stražnje kvake skrivene u okvir vrata i naglašenije padajući stražnji dio krova poznajemo otprije. Profinjeno izvedena unutrašnjost odiše plemenitim šarmom i doslovno miriše na luksuz zahvaljujući Nappa kožom presvučenim sjedalima karakterističnog DS uzorka (s masažom), a novost je raspored pojednostavnjenih prekidača na središnjoj konzoli.

Sprijeda se sjedi odlično dok će straga pak odrasli putnici imati problema s ulaskom na stražnju klupu koja ima i dosta okomit naslon. Od opreme, uključi li se u priču i sva sila svega ostalog što pridonosi udobnosti i sigurnosti, s finim zvukom hi-fi uređaja Denon, nije pretjerano reći da je unutrašnjost u okvirima kompaktne klase zaista iznimno luksuzna. Malo nam je istina, u vožnji zasmetalo predimenzionirano kolo upravljača, no zato hvalimo poznati 2,0-litreni dizelaš od 150 KS i sa 370 Nm najvećeg okretnog momenta.

Tih je i vrlo agilan u praksi, uvijek osigurava više nego dovoljno snage, a čak i ne troši puno: prosječno oko 6 litara na 100 kilometara. Na mjenjač ovaj put nemamo zamjerki, a jedino smo u bržoj vožnji poželjeli tvrđi ovjes jer je ljuljanje u bržim prolascima zavojima ipak nešto izraženije. No ovaj skup i ekskluzivan kompakt (osnovna cijena 228.850 kuna) premda puca od snage nije namijenjen za sportski vožnju već za pokazivanje i uživanje u svakom prijeđenom kilometru u gradu i na autocesti. Usto može i jeftinije: kome je dizelaš od 150 KS prejak, a luksuzna oprema Sport Chic suvišna, može odabrati manji 1.6 BlueHDi Chic (120 KS), za 189.105 kuna.

2.0 BLUEHDI 150

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski, 4 cil.

Obujam 1997 ccm

Snaga 110 kW (150 KS) pri 4000/min

Moment 370 Nm pri 2000/min

Pogon prednji

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 428 x 181 x 150 cm

Osovinski razmak 261 cm

Prtljažnik 385 litara

Gume 225/40 R 19, Michelin Pilot Sport

Masa 1320 kg

Ispuh CO2 100 g/km

MJERENJA

Brzina 207 km/h

0-100 km/h 8,8 sekundi

Potrošnja 6,5 l/100 km

Cijena 228.850 kuna

S doplatama 291.575 kuna

OPREMA SPORT CHIC: aluminijski 18-colni naplaci • diodna svjetla • dodatno zatamnjena stražnja stakla • kromirani ukrasi • parkirni senzori straga • koža • automatska dvozonska klima • keyless • multimedija i dodirni info zaslon • grijana i provjetravana sjedala • tempomat • aluminijske papučice • pomoć pri kretanju na uzbrdici • start/stop uređaj • 6 zračnih jastuka • USB i bluetooth • senzor kiše i svjetala…

DOPLATE: metalik lak • crni krov • 19-colni naplaci • parkirni senzori sprijeda i kamera • kromirani retrovizori • hi fi uređaj Denon • kožna sjedala/ukupno 62.725 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 21:50