Nova Citroënova luksuzna marka DS nakon pet je godina postala samostalni brend pa je tako dosadašnji Citroën DS4 sada samo DS 4. Od vanjskih novosti prvo u oči upada novo lice izvedeno u kućnom DS stilu, no u osnovi je to i dalje luksuznija i atraktivnije dizajnirana izvedenica kompaktnog Citroëna C4.
Foto: Ivan Lacković
Osim maske pažnju privlače i prednja svjetla koja su sad diodna (s čak 84 modula), a uvedena je i opcija atraktivnog dvobojnog izgleda. I ranije avangardnog izgleda i mišičavih obrisa karoserije, DS 4 je sada još elegantniji, dok stražnje kvake skrivene u okvir vrata i naglašenije padajući stražnji dio krova poznajemo otprije. Profinjeno izvedena unutrašnjost odiše plemenitim šarmom i doslovno miriše na luksuz zahvaljujući Nappa kožom presvučenim sjedalima karakterističnog DS uzorka (s masažom), a novost je raspored pojednostavnjenih prekidača na središnjoj konzoli.
Sprijeda se sjedi odlično dok će straga pak odrasli putnici imati problema s ulaskom na stražnju klupu koja ima i dosta okomit naslon. Od opreme, uključi li se u priču i sva sila svega ostalog što pridonosi udobnosti i sigurnosti, s finim zvukom hi-fi uređaja Denon, nije pretjerano reći da je unutrašnjost u okvirima kompaktne klase zaista iznimno luksuzna. Malo nam je istina, u vožnji zasmetalo predimenzionirano kolo upravljača, no zato hvalimo poznati 2,0-litreni dizelaš od 150 KS i sa 370 Nm najvećeg okretnog momenta.
Tih je i vrlo agilan u praksi, uvijek osigurava više nego dovoljno snage, a čak i ne troši puno: prosječno oko 6 litara na 100 kilometara. Na mjenjač ovaj put nemamo zamjerki, a jedino smo u bržoj vožnji poželjeli tvrđi ovjes jer je ljuljanje u bržim prolascima zavojima ipak nešto izraženije. No ovaj skup i ekskluzivan kompakt (osnovna cijena 228.850 kuna) premda puca od snage nije namijenjen za sportski vožnju već za pokazivanje i uživanje u svakom prijeđenom kilometru u gradu i na autocesti. Usto može i jeftinije: kome je dizelaš od 150 KS prejak, a luksuzna oprema Sport Chic suvišna, može odabrati manji 1.6 BlueHDi Chic (120 KS), za 189.105 kuna.
2.0 BLUEHDI 150 TEHNIČKI PODACI Motor turbodizelski, 4 cil. Obujam 1997 ccm Snaga 110 kW (150 KS) pri 4000/min Moment 370 Nm pri 2000/min Pogon prednji Mjenjač ručni, 6 stupnjeva Dimenzije 428 x 181 x 150 cm Osovinski razmak 261 cm Prtljažnik 385 litara Gume 225/40 R 19, Michelin Pilot Sport Masa 1320 kg Ispuh CO2 100 g/km MJERENJA Brzina 207 km/h 0-100 km/h 8,8 sekundi Potrošnja 6,5 l/100 km Cijena 228.850 kuna S doplatama 291.575 kuna OPREMA SPORT CHIC: aluminijski 18-colni naplaci • diodna svjetla • dodatno zatamnjena stražnja stakla • kromirani ukrasi • parkirni senzori straga • koža • automatska dvozonska klima • keyless • multimedija i dodirni info zaslon • grijana i provjetravana sjedala • tempomat • aluminijske papučice • pomoć pri kretanju na uzbrdici • start/stop uređaj • 6 zračnih jastuka • USB i bluetooth • senzor kiše i svjetala… DOPLATE: metalik lak • crni krov • 19-colni naplaci • parkirni senzori sprijeda i kamera • kromirani retrovizori • hi fi uređaj Denon • kožna sjedala/ukupno 62.725 kuna |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....