Aktualni Citroen C3 treće generacije jedan je od najoriginalnijih modela u gradskoj klasi, a sudeći po prodajnim brojkama na tržištima zapadne Europe - pun pogodak. Točno četiri metra dug auto osim zanimljivog izgleda s aktualnom karakterističnom "njuškom" s glavnim svjetlima spuštenim u branike i visoko postavljenim LED dnevnim svjetlima prema kojoj se oblikuju i svi ostali modeli francuskog proizvođača gdje god se pojavi privlači poglede svježinom koju je donio u klasu. Razlog: novi C3 je trendovski oblikovan u aktualnoj SUV-maniri, dok vozača i putnike dočekuje skladna, originalna i dopadljiva unutrašnjost.
Foto: Marin Tomaš
Ipak, u ovom slučaju s opremom Feel nema nekih luksuznih detalja i elemenata koji stižu uz skuplje pakete, no ni bez kožnih ručica vrata, na upravljaču i ručici mjenjača sve zajedno ne djeluje nimalo dosadno i jeftino.Zanimljivo dizajniranja središnja konzola izrađena je od tvrde plastike, baš kao i unutarnja strana vrata, dok je izgled zaslona glazbenog sustava već pomalo zastario, naročito u usporedbi sa središnjim "tabletom" koji serijski dolazi uz skuplje izvedbe. Zato hvalimo fantastično udobna sjedala, koja u suradnji s udobno podešenim ovjesom pružaju posebno komfornu vožnju za automobil gradske klase. Usto, prilično iskoristiv prtljažnik od 300 litara uz doplatu od 700 kuna skriva rezervni kotač, a ne pjenu za krpanje. Od dodatne opreme na serijsku Feel, testni primjerak nije raspolagao modernim sustavima poput onih za prepoznavanje znakova ili vozila u mrtvom kutu, no imao je zaštitne obloge na vratima Airbump (1500 kn), maglenke (1000 kn) te zgodne ukrasne poklopce kotača (1500 kn) koji mu dodatno "podižu" izgled.
Po pitanju motorizacije, riječ je o 3-cilindarskom benzincu od 82 KS koji su dostupni na 5750/min uparenim s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem koji je sasvim dostatan za svakodnevnu uporabu, kad djeluje sasvim uvjerljivo premda stotku iz stajanja prema mjerenjima hvata za 13 sekundi, pa bi oni ambiciozniji vozači ipak trebali gledati prema snažnijim motorima. U gradu i međugradskoj vožnji ovakav C3 je savršen, no na autocesti muči uši decibelima i povećanom potrošnjom koja je ipak na kraju testa iznosila prosječnih 6,5 litara. Zaključak: ako ste smiren vozač koji želi super udobno bez puno buke i puno muke u zanimljivo oblikovanom automobilu stizati od točke A do točke B, ovakav C3 predstavlja dobar omjer uloženog i dobivenog koji do registracije stoji 93.596 kuna. Zanimljivo, čak ni s par doplata ukupna cijena do registracije (98.343 kn) ne prelazi 100.000 kuna.
C3 1.2 puretech TEHNIČKI PODACI Motor benzinski, 3 cil. Obujam 1199 ccm Snaga 60 kW/82 KS pri 5750/min Moment 118 Nm pri 2750/min Mjenjač ručni, 5 stupnjeva Pogon na prednje kotače Dimenzije 400x175x147 cm Osovinski razmak 254 cm Prtljažnik 300/922 litara Gume 205/55 R16 Masa 1055 kg Ispuh CO2 109 MJERENJA Brzina 168 km/h 0-100 km/h 13,0 sekundi Potrošnja 6,7 litara Cijena 93.596 kuna S doplatama 98.343 kuna OPREMA Feel• ručna klima • regulator/limitator brzine • putno računalo • prednja stakla na struju • el. namjestivi i grijani vanjski retrovizori • prepoznavanje znakova ograničenja brzine • upozorenje za nenamjernu promjenu trake • upravljač podesiv po visini • glazbeni sustav sa četiri zvučnika • sjedalo vozača podesivo po visini • DOPLATE• maglenke • crni Airbump • rezervni kotač • ukrasni poklopci kotača / ukupno 4747 kuna |