Dvije godine nakon početka prodaje u Europi, ali na vrijeme za dugoočekivane poticaje za kupnju električnih automobila u vrijednosti od 15 milijuna eura, na domaće je tržište stigla Nissan Ariya.
Futuristički dizajniran električni SUV kreće od 41.900 eura, koliko stoji osnovna verzija sa stražnjim pogonom (214 KS), baterijom od 63 kWh dovoljnom za 404 kilometra i osnovnim paketom opreme Engage, koji uključuje diodna svjetla, automatsku dvozonsku klimu i aluminijske naplatke od 19 cola. Standardni sprint do stotke svladava za 7,5 sekundi i pojuri do elektronički ograničenih 160 km/h.
Slijedi 55.400 eura vrijedno izdanje sa stražnjim pogonom, ali i snažnijim elektromotorom od 238 KS te jačom baterijom od 87 kWhdovoljnom za 536 kilometara te isključivo najbogatijim paketom opreme Evolve, koji sadrži još i grijanje prednjih i stražnjih sjedala, stakleni krov, projekciju podataka na vjetrobran, električno pomicanje središnjeg grebena, poluautomatsko parkiranje... Do stotke stiže desetinku sporije (7,6 sekundi), uz jednaku krajnju brzinu (160 km/h).
Vrh ponude, pak, čini 58.400 eura vrijedna verzija s pogonom na sva četiri kotača (301 KS), baterijom od 87 kWh dovoljnom za 515 kilometara i već spomenutom opremom Evolve, kojoj do stotke treba svega 5,7 sekundi, dok je krajnja brzina elektronički ograničena na 200 km/h.
Sa svojih 4,65 metara duljine i 1,66 visine, ali i međuosovinskim razmakom od 2,78 metara i prtljažnikom od 468 litara (415 litara uz pogon 4x4), Ariya pripada srednjoj klasi električnih SUV, u kojoj glavnu riječ vode Tesla Model Y, Volkswagen ID.4 i Audi Q4 e-tron.
Nakon odlaska Leafa, koji se proizvodio u dvije generacije od 2010. do 2024., Ariya je jedini električni automobil u ponudi Nissana i proizvodi se u japanskoj prefekturi Toichigi. Jamstvo na bateriju uobičajenih je osam godina ili 160.000 kilometara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....