Zvijezda iz kine

Konačno povoljan hibrid: Na domaće tržište stigao kompaktni MG3 sa 195 KS

Apsolutna novost je kompaktni MG3 hybrid+, a već etablirani, srednje veliki SUV HS predstavlja se u novoj generaciji

MG3 hybrid

 MG

Unatoč snažim otporima kupaca prema kineskim modelima te mjerama EU poput uvođenja oštrih carina na električne kineske automobile tržišni udio marke MG konstantno raste.

Logično, najviše na nekad matičnom britanskom tržištu, ali i u našoj regiji pa se tako i u Hrvatskoj u samo dvije godine uspjelo doći do skoro 2 posto tržišnog udjela, u nekim zemljama regije i više, što dokazuje da ipak nije sve crno ili bijelo.

MG je u odnosu na neke druge kineske marke ipak u prednosti s organiziranom prodajno servisnom mrežom, velikom zalihom rezervnih dijelova i dugim jamstvom od sedam godina ili 150 tisuća kilometara.

image

MG3 hybrid

MG

Lovci na povoljne kupovine najčešće se odlučuju za MG SUV benzinske modele, a kako će među njima proći novi kompaktni, tek 4,11 metara dug model MG3 tek ćemo vidjeti. Zasada se nudi samo s modernim i najsnažnijim hibridnim sklopom u klasi te zato nosi oznaku hybrid plus, a kako je opremljen nizom novih tehnologija predstavlja neočekivano zanimljivu i povoljnu kupnju za mlade korisnike.

image

MG3 hybrid

MG

Početna cijena mu je 20.990 eura, a razlika do najbogatijeg izdanja iznosi tri tisuće eura. Iduće godine trebala bi doći i benzinska verzija no to će, čini se, ipak ovisiti o visini penala koje će neizbježno radi povišenog CO2 SAIC morati platiti EU.

Ovo je inače treća generacija modela, a prethodne kod nas nisu bile komercijalizirane.

image

MG3 Hybrid

MG

Riječ je o klasi u kojoj dominiraju modeli poput Toyote Yaris hybrid, Renault Clia E Tech i slično, dakle manji gradski modeli s hibridnim pogonom. U odnosu na konkurente MG3 se može pohvaliti gotovo sportskim karakterom kao i većom, 31 kilogram teškom, nikal-manga-kobalt baterijom s hlađenjem između ćelija kapaciteta 1,83 kWh koja omogućuje dužu vožnju u čistom e modu i to do 80 km/h.

Osnovu pogona čini 1,5 litreni benzinski motor snažan 102 KS i 128 NM okretnog momenta, iznimno snažan elektromotor od 100kW smješten je u kućištu CVT mjenjača s tri brzine, sveukupno impresivnih 195 KS.

image

MG3 hybrid

MG

Hibridni sklop je podešen tako da ima osam različitih načina rada, samopunjiv je pa ne treba gubiti vrijeme na punionicama. Na prvoj probnoj vožnji od Zagreba do Buja pokazao je dobru dinamiku, relativno tihe izmjene načina rada, buka u autu se jače osjeti tek nakon 150 km/h, do stotke ubrzava za 8 sekundi i može maksimalno do 170 km/h, a uz sve skupa iznimno je i učinkovit jer je potrošio tek 5 litara na sto kilometara.

Za očekivati je da će u gradskoj svakodnevici ta brojka biti još bliža tvornički obećanih 4,4 litre.

Moderan vanjski dizajn slijedi smjernice novog pravca marke, unutrašnjost je za ovu klasu dovoljno prostrana, čak i u prtljažniku veličine 293 litre.

image

MG3 hybrid

MG

Nude se tri razine opreme - Standard, Comfort i Luxury no logika opremanja je tipično kineska.

Primjerice, početni Standard ima digitalne ekrane, navigaciju, kameru za vožnju unatrag, automatsku klimu, bežično povezivanje s Apple CarPlay i Android Auto, dugi niz ADAS sustava, ali ne i zadnji brisač ili aluminijske naplatke već 15-colne čelične kotače s poklopcima.

image

MG3 hybrid

MG

U Comfort ili Luxury izvedbi kotači su velčine 16 cola s aluminijskim naplatcima. Dizajn interijera je spoj digitalnih tehnologija, blještavih materijala i uzoraka, funkcionalnih detalja i jeftine plastike.

MG HS

image

MG HS

MG

Druga novost je početak prodaje nove generacije MG HS-a, ispočetka samo s benzinskim motorom, a kasnije i kao punjivi PHEV hibrid ovaj SUV stiže i s neočekivano višom cijenom koja počinje s 31.490 eura, no dobra vijest za lovce na povoljne kupovine je da će se do rasprodaje zaliha još neko vrijeme nuditi i jeftinji MG HS prethodne generacije.

image

MG HS

MG

Novitet pak uz povećane dimenzije, veći komfor kabine i veći prtljažnik (507 litara) prezentira i novi dizajnerski smjer koji ostavlja puno moderniji dojam u odnosu na vrlo konzervativan i zastario dizajn prethodnika. Iznimno velika rešetka hladnjaka, novi je dizajn uskih prednjih LED svjetala i LED dnevnih dok su stražnja LED osobito upečatljiva povezana svjetlosnom trakom punom dužinom.

image

MG HS

MG

U interijeru se i ovdje stavlja naglasak na tehnologije-digitalna instrument ploča ima mogućnost izbora između dvije teme i tri načina rada, 360 stupnjeva kamera visoke rezolucije integrirana je u više funkcija, a kako je HS prvi model marke s tzv. Transparent Chassis funkcijom koja omogućava vozaču da vidi prepreke ispod vozila tu kamera s kutom od 360 stupnjeva detektira prepreku i pokazuje je na ekranu.

image

MG HS

MG

Po prvi puta s HS-om se možete povezati putem iSmart aplikacije.

image

MG HS

MG

Nova generacija 1.5 benzinskog turbo motora snage 169KS/275Nm sada je nešto lakša i kompaktnija, ima manje trenje i bolji odziv pri niskim okretajima, a i tiši rad u mirovanju. U dvije razine opremanja možete birati između ručnog ili 7DCT mjenjača posebno razvijenog u SAIC-u.

image

MG HS

MG

Tvornica obećava potrošnju od 7,5 litara no realnije je očekivati i do dvije litre više, osobito na autocesti. Snažnija PHEV verzija stiže uskoro, a osim impresivnih performansi trebala bi omogućiti vožnju do 100 kilometara samo na struju.

image

MG HS

MG
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 12:19