CFMoto 300 NK

2000 eura jeftiniji od japanaca. Je li mali kineski naked baš toliko i lošiji?

Svega 152 kilograma lagan naked sa 28 KS stoji jedva 4900 eura, dok se razvikani suparnici iz Europe i Japana ne idu za manje 7000 eura

CFMoto 300 NK

 Hrvoje Tomić

BMW G 310 R, Husqvarna Vitpilen 401, Kawasaki Z 400, KTM 390 Duke, Royal Enfield HNTR 350, Yamaha MT-03… Neopisiva gužva vlada među malim nakedima s jednocilindarskim motorima od 300 do 400 ccm, omiljenima među mladima i početnicima s kategorijom A2.

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Rijetki su, međutim, jeftiniji od 7000 eura kao novi CFMoto 300 NK, već treći naked kineskog partnera austrijske tvrtke KTM (450, 650 i 800 NK), po diskontnoj cijeni od 4900 eura. Znači li to i da je bitno lošiji od suparnika iz Europe i Japana?

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Ne, čak ni što se izgleda tiče. S minijaturnim diodnim svjetlom, upadljivim rešetkastim okvirom, ispod motora skrivenim ispušnim loncem i kratkim repom s nosačem registarske pločice pričvršćenim na stražnju vilicu podjednako je privlačan kao Kawasaki Z 400 ili Yamaha MT-03.

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Ne zaostaje ni po pitanju izrade (ručice, oslonci za noge…), a korak ispred je u pogledu opreme. Kinezi, naime, nisu škrtarili, pa 300 NK već iz tvornice izlazi s digitalnom instrumentnom pločom u bojama (12,7 centimetara, TFT), diodnim svjetlima i uređajem protiv blokiranja (ABS).

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Udobno sjedalo na pristojnih je 79,5 centimetara, a tijesno neće biti ni vozačima od 190 centimetara, ali je dovoljno nisko u prednjem dijelu da će oba stopala na semaforu moći spustiti i niži od 170 centimetara.

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Već poznati vodom hlađeni jednocilindraš od 292 ccm iz vlastitog razvoja kineske tvrtke unatoč skromnih 28 KS pri 8750 okretaja (konkurenti su snažniji 5 do 15 KS), sasvim se lijepo nosi sa nakedom teškim svega 152 kilograma (lakši je samo KTM 390 Duke).

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Prednost? Jednocilindraš s pristojnih 25 Nm okretnog momenta lijepo prima gas već od 2500 okretaja, punim plućima prodiše na 6000 i ne posustaje sve do crvenog polja na 9500 okretaja, a u prosjeku se zadovoljava s 3,5 litara na sto kilometara, što znači da s jednim spremnikom prelazi lijepih 360 kilometara.

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Još je ljepše što se vozi kao bicikl. Ravni upravljač pruža više osjećaja, a kineski naked lakoćom mijenja smjer zahvaljujući kratkom međuosovinskom razmaku od 136 centimetara i kotačima od 17 cola. Povjerenje pritom ulijevaju ne samo kočnice (sprijeda je jedan disk), nego i kod nas još nedovoljno poznate gume CST Ride Migra.

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Čak je jednostavan i za maneviranje na parkiralištima ili u garažama. ABS je, dakako, dio serijske opreme, kao i proklizavajuća spojka koja štiti od blokiranja stražnjeg kotača pri prebacivanju u niži stupanj prijenosa pred zavojima na otvorenoj cesti.

image

CFMoto 300 NK

Hrvoje Tomić

Stoga ne čudi što je novi 300 NK omiljen ne samo među mladima i početnicima, nego i vlasnicima autoškola. Cijenom mu, naime, može konkurirati samo Royal Enfield HNTR 350 za 5180 eura, ali indijski naked pokreće uljem i zrakom hlađeni jednocilindraš sa svega 20 KS, a teži priličnih 180 kilograma.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 06:12