Kada su vani niske temperature vjerojatno ste i vi razmišljali o tome da se ne izlažete previše hladnoći kod točenja goriva, već da ostanete u automobilu s upaljenim motorom i grijanjem dok se toči. Takva praksa mogla bi vam pružiti privremenu ugodu, ali to baš i nije najbolja ideja.
Zato odgovaramo na pitanje, možemo li točiti gorivo dok motor automobila radi? Odgovor: najbolje, ne!
Razlog: premda postoji minimalna vjerojatnost nastanka požara, ostavljanje motora u radu povećava mogućnost paljenja plinskih para ako dođu u dodir sa statičkim elektricitetom.
Najsigurnije je zato ugasiti motor automobila kako biste izbjegli i najmanju mogućnost požara, statički elektricitet ili paljenje lampice na kontrolnoj ploči. Rizik od požara je da se zapale pare, a ne tekućina, a to bi moglo dovesti do eksplozije.
Drugo pitanje je može li se pri takvoj praksi oštetiti motor? Opasnost od izazivanja požara veća je od moguće štete na vozilu. Međutim, samo zato što ne oštećuje vozilo ne znači da neće uzrokovati probleme.
Zašto je otvor spremnika za gorivo s lijeve ili desne strane automobila? Ovo je ispravan odgovor
Iako to nije nužno loše za vaš automobil, moglo bi upaliti to dosadno svjetlo za provjeru motora "check engine" jer su automobili napravljeni tako da otkriju i najmanje propuštanje benzinske pare iz spremnika goriva, vodova za gorivo i motora.
To se može dogoditi kada umetnete mlaznicu da biste napunili auto gorivom prilikom otvaranja otvora goriva što omogućuje isparavanje benzina. Računalo u vozilu detektira ispuštanje pare i uključuje lampicu "check engine".
Osim isključivanja motora vozila, postoje i druge sigurnosne mjere koje možete poduzeti tijekom točenja goriva. Nikada ne pušite, jasno je i zašto, te nikad ne telefonirajte na mobitela jer i takva praksa teoretski može stvoriti statički elektricitet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....