Jedan trgovac rabljenih automobila prodaje dva primjerka prve generacije Ford Focusa RS. Međutim, jedan dolazi s cijenom od 26.995 britanskih funti (238.000 kuna), dok drugi nosi naljepnicu od 45.995 funti (407.000 kuna).
Kada je Ford napravio prvi Focus s RS značkom početkom ovog tisućljeća, očekivao je da ćete ga uzeti ili ostaviti, bez posebnih želja.
Za razliku od druge generacije koja je uslijedila i bila dostupna u raznim bojama, svih 4501 proizvedenih Mk1 bili su završeni u Imperial Blue nijansi, svi su dolazili s prugastim Sparco sjedalima, 18-inčnim OZ naplatcima i svi su imali 215 KS od 2,0-litrenog turbopunjenog 4-cilindraša u kombinaciji s petstupanjskim ručnim mjenjačem.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h trajalo je 6,4 sekunde, na putu do maksimalne brzine od 232 km/h. Međutim, Focus RS s desne strane nije prečesto vidio tu brojku, s obzirom na to da je u 18 godina prešao samo oko 19.000 kilometara, što je dopridonijelo znatno višoj cijeni. Također je u veoma zadivljujućem stanju.
Ali opet, 87.000 prijeđenih kilometara ne čine drugog Focusa starom kramom, te ga Four Star Classics iz Ujedinjenog Kraljevstva opisuje također kao 'izvrstan primjer', iako napominje nekoliko manjih ogrebotina od kamenčića i istrošenost vozačevog sjedala.
Kao što je često slučaj s ovim automobilima, oba su imala nekoliko suptilnih modifikacija, ali ništa ozbiljno i ništa što se ne može poništiti.
Ali zanimljivo je, ako na stranu stavimo tamnije naplatke, pristupačniji Focus je onaj koji vizualno izgleda originalnije. Još uvijek ima standardna prednja svjetla, dok duplo skuplji ima ksenone lošeg izgleda, koji su bili opcijski u suvremenom Focusu ST170.
Kojeg biste izabrali? Primjerak s manje kilometara vjerojatno je bolja investicija, ali samo pod uvjetom da ih vi ne dodate na brojač.
Postoji nešto primamljivo kod automobila koji se nisu koristili. Svaka površina izgleda kao kad ga je izvorni vlasnik pokupio od Fordovog zastupnika 2003. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....