Dok vlasnici benzinskih motora kukaju da im 207-ice trzaju i imaju duhove, koje ni istjerivači u ovlaštenim servisima ne uspijevaju zaustaviti već po tko zna kojim naprednijim verzijama softvera, vlasnici dizel verzija istog automobila već godinama samo voze i - šute. Pogotovo ako im je pod haubom štedljivi 1.4 HDi.
Početni motor u 207-ici je 1,4-litreni benzinac sa 73 KS. Performanse su mu nedostatne za bilo što izvan grada, a i potrošnja u praksi znatno veća nego od one koju je deklarirao proizvođač. Ako ste malo nervozniji vozač, pit će vam skoro 10 litara u gradu. Za auto koji do 100 km/h ubrzava za 14,5 sekundi, to na benzinskoj dođe kao šamar, pa 207 s tim motorom valja kupiti samo ako se dobije nemoralna ponuda.
Nešto poletniji je 1.4 16V VTi s 95 KS s litru i pol nižom potrošnjom. Performanse su mu dobre, ali vlasnici se žale da se znade sam od sebe ugasiti. Nije sretan niti 1.6 16V VTi sa 120 KS (4,8/6,1/8,4 l/100 km) koji se ugrađuje i u Mini, jer također voli zagonetno trokirati i gasiti se. Inače je dobar motor, jer nudi nisku potrošnju i solidne performanse, pa ako zvuči dobro i ako vlasnik kaže da nije imao problema (i ako mu u to povjerujete), možete se usuditi i kupiti dobro očuvani primjerak. Jasno, najbolja opcija po pitanju performansi je 1.6 THP s turbom i 150 KS (5,6/7,0/9,3 l/100 km).
S dvostruko više snage troši kao i početni 1.4, odnosno manje od 10 litara u gradu, a tek poneki primjerak katkad ima problem s razvodnim lancem. Ukratko, kod kupnje benzinskog 207 vrijede klasične mjere predostrožnosti: ne uzimati prvu godinu uvođenja motora i držati se primjeraka koji su održavani isključivo u ovlaštenim servisima jer su im čestim nadogradnjama softvera i servisnih akcija problemi vjerojatno zauvijek riješeni. S HDI motorima je puno lakše. Početni 1.4 HDI neki smatraju preslabim jer ima samo 68 KS i 160 Nm, ali je prava šparkasa koja će biti nježna prema obiteljskom budžetu.
Ne kvari se, potegne skoro 170 km/h i lijeno se za 15,5 sekundi dovuče do 100 km/h. Ali zato može trošiti 3,8 litara na otvorenom, dok u gradu popije do 6 litara. Snažniji modeli 1.6 HDI imaju 90 KS, odnosno 109 KS i nude puno ozbiljnije performanse. Slabiji troši posve jednako kao i 1.4 HDI. Mana mu je nešto osjetljiviji turbo, koji voli zakazati zbog filtra, odnosno spužvice na ulazu u turbo. Zamjene ulja na 10.000 km i servis turba dovoljni su mu za dugi vijek. Snažniji 1.6 HDI sa 109 KS je još pouzdaniji i dva decilitra rastrošniji.
Bilo koji dizelski motor je dobar izbor, ali 207 s njim ne košta 43.000 kuna, već i do 15.000 više. Jasno, uz to imaju i više kilometara, ali to za njih nije problem. Mana 207-ice je i što se udebljala 150 kg u odnosu na 206. Zauzvrat je dala više zvučne izolacije i udobnost, veću sigurnost i dojam skupljeg auta u unutrašnjosti. Što se pouzdanosti tiče, po statistikama je nešto bolja od prethodnice, ali i dalje na začelju kolone.
207 1.4
Godina 2006.
Kilometraža 66.100 km
Cijena 43.000 kuna
Motor benzinski
Obujam 1360 ccm
Snaga 53 kW/73 KS pri 5400 o/min
Moment 118 Nm pri 3300 o/min
Mjenjač ručni, 5 stupnjeva
Dimenzije 403 x 172 x 147 cm
Osovinski razmak 254 cm
Masa 1113 kg
Prtljažnik 270-925 litara
Brzina 170 km/h
0-100 km/h 14,5 sekundi
Potrošnja 6,3 l/100 km