SAVJETNIK za kupnju

Mnogima je tek kao rabljeni Audi A6 (C7) ostvarenje snova, traže se samo TDI motori, a evo i je li pouzdan

Iako se automobil nudio i s raznim benzinskim pogonima, ogromna većina na hrvatskim cestama su dizelski TDI modeli

Audi A6 C7

 Audi

Četvrta generacija Audija A6 došla je na hrvatsko tržište 2011. godine kao limuzina, karavan pod nazivom Avant i karavanski crossover A6 Allroad. Velika većina prodanih novih i kasnije uvezenih rabljenih primjeraka u Hrvatskoj su limuzine. Iako se automobil nudio i s raznim benzinskim pogonima, ogromna većina na hrvatskim cestama su dizelski TDI modeli.

image

Audi A6 četvrte generacije (2011. do 2018.)

Audi Media

Kao i kod svih velikih Audija, sve do danas, tehnička za ovaj auto bila je MLB (modular longitudinal construction kit) platforma Volkswagen grupe. Audi A6 četvrte generacije je bio i ostao posebno impresivan zahvaljujući vrlo visokoj kvaliteti izrade, finim materijalima, vrlo sigurnom ponašanju u vožnji i maksimalnoj pouzdanosti.

image

Audi A6 četvrte generacije (2011. do 2018.)

Audi Media

Prostora ima napretek i četiri do pet osoba se može vrlo udobno voziti na velike udaljenosti. Prtljažni prostor također nudi mnogo prostora za pohranu, konkretno 535 litara u limuzini i čak 565 litara u karavanskom Avantu. Unutrašnjost je danas malo tehnološki zastarjela, no vrlo je intuitivna i brzo se naviknete na nju.

image

Audi A6 četvrte generacije (2011. do 2018.)

Audi Media

Brojni dizelski motori obujma dvije do tri litre i snage od 136 do 326 KS s ručnim i automatskim mjenjačima bili su dostupni za ovaj automobil. Prije redizajna osnovni dizelski motor razvijao je 136 KS, što je možda premalo za ovaj auto, no nakon redizajna mu je snaga povećana na 150 KS. Ipak, u oglasnicima su mnogo češći jači dvolitreni dizeli snage 177 i 190 KS, a relativno mnogo ima i modela s V6 dizelašima, najčešće sa 204 i 218 KS. Ni s jedinim od ugrađivanih TDI motora Audi A6 nije imao značajnih problema te su svi vrlo sposobni za prevaljivanje ogromnih kilometraža, naravno uz odgovarajuće održavanje.

image

Audi A6 četvrte generacije (2011. do 2018.)

Audi Media

U izvješćima njemačkog TÜV-a, Audi A6 ima znatno bolje rezultate od prosjeka. Kvarovi su vrlo rijetki na ovom Audiju koji također završava na jednom od prvih mjesta u ADAC-ovoj statistici kvarova.

image

Audi A6 četvrte generacije (2011. do 2018.)

Audi Media

PLUS:

Najveće prednosti ovog automobila su vrlo dobra izrada, pouzdana tehnologija, stabilna vrijednost, sigurnosne karakteristike vožnje, udobna sjedala, visoka razina aktivne i pasivne sigurnosti i dobra ponuda prostora.

MINUS:

Među najvećim nedostacima valja istaknuti visoku nabavnu cijenu rabljenog vozila i velike troškove održavanja. Također A6 ima prekratke stražnje naslone za glavu. Prilikom posebnu pažnju obratite na to ima li limuzinski A6 preklopno stražnje sjedalo i, ako imate malu djecu, mogućnost deaktivacije suvozačevog zračnog jastuka, jer te je danas potpuno uobičajene dijelove opreme, Audi u nekim varijantama A6 dodatno naplaćivao.

image

Audi A6 četvrte generacije (2011. do 2018.)

Audi Media

Uobičajeni uzroci kvarova:

Ispušna cijev/prigušivač (2013), automatski mjenjač (2011), mlaznica za ubrizgavanje/injektor (2012-2013), alternator (2018)

image

Audi A6 četvrte generacije (2011. do 2018.)

Audi Media

Povijest modela: Audi A6 TDI (2011-2018)

2011.

Početkom 2011. stigao je limuzinski A6 s novim varijantama motora 3.0 TDI (204 KS) i 3.0 TDI quattro (245 KS). Svi motori bili su opremljeni automatskim start-stop sustavom i zadovoljavali su Euro 5 standard. Dodatni novi sustavi kao što su adaptivni tempomat, pomoćnik za održavanje voznog traka i promjenu voznog traka, prepoznavanje prometnih znakova, Head-up zaslon i LED prednja svjetla također su bili dostupni kao opcija.

Tijekom 2011. godine stigli su dodatni dizelski motori: 2.0 TDI sa 177 KS, novi 3.0 TDI clean diesel (emisijska klasa Euro 6) i top model 3.0 TDI quattro (313 KS). Krajem 2011. je ponudu upotpunio i karavanski Avant.

2012.

U ponudu je uvršten osnovni dizelski motor 2.0 TDI sa 136 KS. Stigla je verzija A6 allroad, koja je opremljena pogonom na sve kotače, većim razmakom od tla i dodatnim zaštitama karoserije. Model se nudio isključivo s V6 motorima.

2014.

Stiže redizajn, a s njim potpuno nova paleta TDI motora: 2.0 TDI ultra (150 KS), 2.0 TDI ultra (190 KS), 3.0 TDI (218 KS), 3.0 TDI (272 KS), 3.0 TDI (320 KS) i 3.0 TDI Competition (326 KS). Svi motori imaju automatski start-stop sustav i zadovoljavaju Euro 6. Modeli snage od 272 KS i više imaju serijski Quattro pogon.

2018.

Kraj proizvodnje svih varijanti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. lipanj 2024 18:19