Vuk sit, a sve ovce na broju – tako se može opisati krajnji rezultat pronicljive strategije Škode, koja je novu Octaviju RS ponudila u moćnom, ali ujedno i ekološkom izdanju, čiju smo premijeru dočekali u ožujku ove godine. Sportska izvedba dobila je dodatak iV (intelligent vehicle), i to zahvaljujući tome što u novoj generaciji dolazi isključivo kao plug-in hibrid. Koliko god to bilo prvi put da jedan češki RS dolazi u plug-in izdanju, nije riječ o nekoj novoj, nepoznatoj tehnologiji.
Octaviju RS pogoni u Superbu već iskušana kombinacija turbobenzinca 1.4 TSI sa 150 KS (u Superbu ima 156 KS) i trofaznog sinkronog elektromotora od 85 kW smještenog izravno u 6-stupanjski automatski mjenjač. Kako za upravljačem ne nedostaje adrenalina pokazuje i što se vozaču nudi paprenih 245 KS i 400 Nm.
Uz takvu snagu i okretni moment može se očekivati da će nova Octavia RS jesti asfalt, i to uz emisiju CO2 od svega 30 g/km. Pokazuju to i najavljene performanse – do stotke RS sprinta za kratkih 7,3 s, a maksimalna brzina iznosi 225 km/h. Novi RS nudi i mogućnost vožnje isključivo na struju do 60 kilometara, bez kapi goriva
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....