RESTOMOD PRERADA

Želite klasični Volvo P1800 s tehnikom WTCC trkača? Nema problema ako imate 3,7 milijuna kn!

Volvo P1800 Cyan na vagu donosi tek 990 kg dok za pogon koristi 2,0-litreni turbo 4-cilindraš od 419 KS
Volvo P1800 Cyan
 Cyan Racing

Ovo je Volvo P1800 Cyan, moderna interpretacija klasičnog sportskog coupea sa sjevera, točnije, vrlo impresivna restomod kreacija koju je izradila ekipa iz Cyan Racinga, sportskog odjela Geely Grupe (vlasnici Volva) koja je vodila Volvo do trostrukog osvajača WTCC prvenstva. Ovaj se projekt temelji na originalnom klasičnom Volvu P1800, a zanimljiva je i najava kako će se Volvo P1800 Cyan izraditi u ograničenom broju primjeraka,

image
Volvo P1800 Cyan
Cyan Racing

Kao rezultat iscrpnog rada P1800 Cyan na vagu donosi tek 990 kg dok za pogon koristi 2,0-litreni turbo 4-cilindraš od 419 KS i 455 Nm. Snaga se na stražnju osovinu prenosi putem 5-stupanjskog ručnog "dog-leg" mjenjača koji je razvila i proizvela tvrtka tvrtka Holinger.

image
Volvo P1800 Cyan
Cyan Racing

"Mogli smo napraviti pomodnu električnu restomod verziju Volva P1800 koji je krcat najnovijom tehnologijom, udobnošću i luksuzom, no to nije bilo ono što smo željeli ”, rekao je Christian Dahl, izvršni direktor i osnivač Cyan Racinga.
“Usred ove promjene paradigme, odlučili smo usporiti vrijeme i zamrznuti dio povijesti u našoj vremenskoj kapsuli. Da uzmemo najbolje iz zlatnih šezdesetih i kombiniramo ih s našim današnjim mogućnostima, što u finalu daje čisto i rafinirano iskustvo vožnje."

image
Volvo P1800 Cyan
Cyan Racing

Originalna karoserija ojačana je i olakšana korištenjem čelika i karbonskih vlakana visoke čvrstoće te redizajnirana za smještaj većih kotača sa širim tragom.
"Osnova za precizno i ​​intuitivno iskustvo vožnje je čvrsta struktura tijela. Automobili iz šezdesetih daleko su od idealnog kad je to u pitanju, zbog slabih točaka varenja i kvalitete čelika", ”rekao je Mattias Evensson, voditelj projekta i voditelj inženjeringa u Cyan Racingu.

image
Volvo P1800 Cyan
Cyan Racing

"Zato smo redizajnirali strukturu izvornog oblika i ojačali slabe točke karoserije kroz triangulaciju, koristeći čelik visoke čvrstoće i integrirali tijelo od karbonskih vlakana sa strukturom šasije." Ovjes je sada nezavisan i podesiv, a dodan je i diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Motor se temelji na stroju koji se koristi u trkaćem automobilu Volvo S60 TC1 kojem crveno polje počinje na 7700/min.

image
Volvo P1800 Cyan
Cyan Racing

Usprkos turbopunjaču, Cyan Racing ga je podesio tako da krivulja snage i okretnog momenta kao kod atmosferskih motora.
Nije poznato koliki će broj biti proizveden, no prvi će Volvo P1800 Cyan izaći iz radionice već ove jeseni. S obzirom na to da je riječ o vrhunskom restomodu koji je dao izraditi sam proizvođač takva je i cijena: ovaj će automobil stajati preračunato 3,7 milijuna kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 16:57