Renomirani njemački tuner Alpina ne misli se niti pokušati baviti doradom nove BMW-ove Serije 1, stvorene na novoj arhitekturi kojom se koriste svi noviji modeli bavarskog proizvođača s prednjim, a i neki s pogonom na sve kotače. Platforma koja je predstavljena 2014. na Miniju te je u međuvremenu poslužila kao temelj za Seriju 2 Active Tourer i Gran Tourer, X1 i X2, naime, osnova je i za novu Jedinicu... No, premda je struka općenito ocjenjuje kao odličan automobil, tradicionalni tuner BMW-a Alpina s njim, kako sada stvari stoje, neće imati posla.
Razlog za to, međutim, ne leži u nekakvom stražnjepogonaškom čistunstvu, kako bi netko mogao pomisliti, nego u čistoj ekonomskoj računici. Troškovi razvoja izuzetno su visoki, a jedna od glavnih stavki s kojima bi se Alpina u tom slučaju morala pozabaviti je činjenica da Serija 1 koristi Aisinove, a ne ZF mjenjače, što znači da bi između ostaloga morala promijeniti ključnog dobavljača. K tome,u ovoj kategoriji cijene su niže, pa tako i potencijali profit te ne čudi da će se Alpina radije držati svog poznatog terena, stražnjeg pogona i većih BMW modela...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....