Alfa Romeo Brera smatra se jednim od najseksi proizvoda u novijoj povijesti talijanske marke. Sportski model bio je ekskluzivno dostupan u karoserijskim izvedbama coupe s troja vrata i kao Spider s dvoja vrata bez krova, ali ljubitelj Alfa Romea iz Južne Afrike odlučio je stvoriti praktičniju hatchback alternativu s pet vrata, koristeći mehanički povezani 159 kao bazu.
Produkcijska verzija Brere pojavila se 2005. godine, ublažena u usporedbi s originalnim konceptom kojeg je dizajnirao Giugiaro 2002. godine. To je uglavnom zbog činjenice da je dijelio svoje temelje s Alfa Romeom 159, uz nekoliko vanjskih i unutarnjih komponenti. To je ono što je potaknulo Brendona M. Scholtza iz Južne Afrike da spoji dva modela u jedan, zadovoljavajući svoju znatiželju dizajnera automobila.
Sve je krenulo od digitalnog renderiranja i opažanja da su linije dvaju modela slične. Brendon je nabavio stražnji kraj teško oštećene Brere jer nije želio žrtvovati dobar primjerak. Zatim je kupio savršeno dobar 159 koji je poslužio kao donator.
Srećom, ovo je bila najsnažnija verzija limuzine, opremljena 3,2-litrenim V6 pogonskim sklopom koji proizvodi 260 KS (191 kW) i 322 Nm okretnog momenta, te Q4 pogonom na sve kotače.
Stražnji krajevi Alfi bili su izrezani na istom mjestu na sredini stražnjih blatobrana. Rep Brere zavaren je u tijelo 159. Linije profila bile su relativno lake za razvrstavanje, ali niža visina Brere zahtijevala je nešto metalnih radova kako bi se uskladila s uspravnijim krovom modela 159.
"Frankenstein" karoserija je zatim prelakirana u prekrasnu crvenu nijansu u kombinaciji s crnim krovom i originalnim aluminijskim naplatcima s više krakova. Jedina postojeća Brera s pet vrata i pet sjedala bila bi pravi rival rijetkim hatchback modelima srednje veličine poput zaboravljenog Opel Signuma i neobičnog Renaulta Vel Satisa.
Sljedeći koraci za izradu su zamjena razbijenog stražnjeg vjetrobranskog stakla koje je teško pronaći u Južnoj Africi i dodavanje nekoliko dodatnih komponenti uključujući krovni spojler, bočne pragove i retrovizore na vratima s potpisom Brere. Brendon također planira spustiti ovjes i traži sve sponzore koji bi mu mogli pomoći da završi svoju jedinstvenu konstrukciju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....