Mnogi proizvođači automobila i tuneri nude laka komercijalna vozila sportskog izgleda, ali vlasnik ovog VW Caddyja iz Ujedinjenog Kraljevstva nije se zadovoljio samo branicima i većim felgama.
Zapravo, Caddy na fotografijama može posramiti bilo koji BMW M i Mercedes AMG, zahvaljujući swapu s Audijem RS3 i brojnim drugim modifikacijama.
Počevši od vanjskog izgleda, kombi je dobio R branike s diskretnim proširenjima iz Caddyja Alltrack, dublje bočne pragove, LED rasvjetne jedinice na oba kraja, naglašen stražnji spojler, pa čak i stražnji difuzor na kojem se nalaze prepoznatljive dvostruke ovalne ispušne cijevi s Audija RS-a.
Ako oni još uvijek nisu dovoljni da shvatiti da ovo nije normalni Caddy, onda će masivne Audi RS kočnice iza pozlaćenih VW Vortex 19-inčnih alu-naplataka obuvenih u Michelin Pilot Sport 4 gume obaviti posao - barem za one koji se malo razumiju u automobile.
Kad krenemo unutra, reference Audija su očiglednije, s RS upravljačem omotanim u Alcantaru, digitalnom instrumentnom pločom i zaslonom infotainment sustava koji navodno potječe iz treće generacije Audija A3.
Tu je i mnoštvo akcenata od karbonskih vlakna, i još jedan zaslon na središnjoj konzoli koji prikazuje dodatne mjerače.
Ispod haube ovog posebnog VW Caddyja krije se 2,5-litreni TFSI petcilindrični motor s brojnim modifikacijama. Tu je LMS850 turbo, Miltek "straightpipe" ispuh i mapa ECU-a. Kao rezultat toga, izlazna snaga ide do 736 KS (541 kW), što predstavlja značajno povećanje u odnosu na standardnih 340 KS Audija RS3 Sportbacka.
Zapravo, za različite scenarije vožnje, vlasnik može birati između raznih ECU mapa koje daju 425 KS, 635 KS ili punih 736 KS. U svakom slučaju, snaga se prenosi na sva četiri kotača putem mjenjača s dvostrukom spojkom.