Volkswagen je od 2021. započeo jačanje svojih veza sa zajednicom entuzijasta u SAD predstavljanjem serijskih koncepata. Prva u nizu bila je Jetta GLI Blue Lagoon natopljenu nostalgijom, a sada je predstavio i "spuštenu" verziju Tiguana nazvanim Black RiNo.
Uz pomoć kontroverznog "tunera" Jamie Orra, njemačka kompanija pretvorila je poznati crossover u primjerak dostojan za "meetove" i izložbe. Instaliran je Solo-Werksov sustav ovjesa podesiv po visini, ugrađeni su veći Forge Motorsport kočioni diskovi i šestklipne čeljusti, a lukovi kotača u potpunosti su popunjeni 20-inčnim Rotiform alu-naplatcima obavijenim u Continental SportContact 5P gume.
Iako imenom podsjeća na nosoroga, koji obično živi u dijelovima svijeta gdje biste željeli više razmaka od tla, Volkswagen je objasnio da je RiNo skraćenica za Riverside North – umjetničku četvrt u centru Denvera (Colorado, SAD).
Opremljen Thule nosačima straga koji nose planinski bicikl Alpine Trail 2, koncept pokazuje avanturistički duh. U prtljažnik je instaliran i zračni kompresor kojim možete napumpati gume, a LED svjetlosna traka pretvara prtljažnik Tiguana u radionicu za popravak bicikala.
Orr je još dodao prednji razdjelnik, aluminijske bočne stepenice i dva dodatna spojlera straga. 2,0-litreni četverocilindrični motor s dva turbopunjača nije taknut, stoga ovaj Tiguan i dalje proizvodi 200 konjske snage i 300 Nm okretnog momenta. Međutim, ispušni sustav zamijenjen je sportskim Borla cijevima od nehrđajućeg čelika s crnim vrhovima, kako bi odgovarali ostatku automobila.
"Želio sam istaknuti snažne linije tijela i dizajnerske znakove Tiguana. Kad ljudi vide njegov stil i njegove snažne performanse, mislim da će shvatiti zašto je to sjajan automobil koji može putovati u planine ili u trgovinu", rekao je Orr.
Iako Volkswagen neće dodati Black RiNa svom asortimanu, mnogi dijelovi korišteni za njegovu izradu su dostupni. Poput Jette GLI Blue Lagoon, Black RiNo izrađen je za prikazivanje na eventima auto-entuzijasta. Ako vas zanima još, pogledajte video u kojoj je Black RiNo detaljno opisan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....