Volkswagenova prototipna "solid state" baterija pokazala je iznimno malen gubitak kapaciteta tijekom testiranja. Nijemci su objavili da su postigli značajne rezultate s poluprovodničkim ćelijama za električna vozila, predstavljajući uspjeh za njemačkog proizvođača automobila koji aktivno radi na poboljšanju učinkovitosti i smanjenju troškova električnih vozila.
Prototip QuantumScape, američkog partnera VW-a, "značajno je premašio" industrijske ciljeve u nedavnim testiranjima, što je izjavio proizvođač automobila. Tijekom višemjesečnog testiranja baterijske jedinice PowerCo, ćelija je pokazala samo 5 posto gubitka kapaciteta nakon više od 1000 ciklusa punjenja, što odgovara vožnji od 500.000 kilometara. Ovi rezultati nadmašili su industrijske ciljeve od 700 ciklusa punjenja i maksimalnog gubitka od 20 posto kapaciteta u ovoj fazi razvoja.
Frank Blome, čelnik PowerCoa, izrazio je ohrabrenje ovim rezultatima, ističući potencijal za stvaranje baterijskih ćelija koje omogućuju velike domete, brzo punjenje i minimalno starenje. QuantumScape želi brzi plasman na tržište, no povećanje proizvodnje baterija za automobile predstavlja izazov, što je potaknulo tvrtku da se više fokusira na baterije za potrošačku elektroniku.
U utrci za komercijalizacijom novih tehnologija, uključujući anode sljedeće generacije, natrij-ionske i "solid state" baterije, proizvođači električnih vozila nastoje sniziti troškove i poboljšati učinkovitost napajanja električnih vozila. Toyota planira komercijalizirati čvrste baterije do 2027. kroz partnerstvo s rafinerijom nafte i petrokemijskom tvrtkom Idemitsu, dok kineski proizvođač električnih vozila BYD gradi postrojenje za natrij-ionske baterije u istočnoj Kini.
"Solid state" baterija zamjenjujući tradicionalni tekući elektrolit i separator čvrstim separatorom od keramike, stakla ili polimera, pruža inovaciju koja, ako se pokaže uspješnom izvan laboratorija i reproducira na masovnoj razini, može učiniti baterije za električna vozila sigurnijima, manjima i sposobnima za brže punjenje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....