Tijekom godina naučili smo da Singer ne štedi kada je riječ o restauriranju i ponovnom osmišljavanju Porschea 911. Zrakom hlađeni 964 već je mnogo poželjna generacija unutar obitelji 911, a Singer najnoviji projekt spaja to s trkaćim naslijeđem Porschea 934/5 iz 1970-ih.
Rezultat se zove Dynamics & Lightweighting Study - Turbo. Mi ga jednostavno nazivamo nevjerojatnim. Prije nego što proučimo detalje ovog novog Singerovog remek-djela, moramo se nakratko vratiti u 1970-e. Porsche se utrkivao sa svojim novim 911 Turbom, uzevši oblik 934 i 935 za FIA natjecanje.
Godine 1977. za IMSA-u je stvoren hibrid ova dva trkaća modela 911 nazvan 934/5. Bio je toliko gadan da ga je IMSA gotovo odmah zabranila, pa je Porsche prešao u SCCA natjecanje i 934/5 je pobijedio u gotovo svakoj utrci u kojoj je sudjelovao. Također je osvojio SCAA Trans Am 1977.
Singerov projekt evocira odvažan stil modela 934/5. Nova karoserija od karbonskih vlakana uključuje široka krila/branike, velike stražnje usisnike, NACA kanale i veliki spojler koji je podesiv za normalnu upotrebu na stazi. Masivni razdjelnik dodatno poboljšava aerodinamiku na stazi, zbog čega tuner ovu kreaciju i definira za upotrebu na stazi (prikazan u narančastoj nijansi).
Za kupce koji traže nešto manje agresivno, Singer nudi verziju usmjerenu na cestu (prikazan u zlatnoj nijansi - Moet Blanc), koja nema podesivo krilo za klasični ducktail spojler straga i opušteni spliter sprijeda. A za one koji se ne mogu odlučiti koju verziju odabrati, Singer će izraditi jedan 964 koji može primiti oba stila. Ducktail za tjedan, podesivo krilo za vikend.
Bilo da se odlučite za divlji ili umjereniji stil, sve verzije dobivaju keramičke kočnice iza raspoređenih kotača sa središnjim zaključavanjem (19 inča naprijed, 20 inča straga) na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Ispod krila je ugrađeni 3,8-litreni twin-turbo boxer "šestak", sposoban proizvesti više od 700 KS i vrtjeti se na više od 9000 o/min.
Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa tu snagu šalje samo na stražnje kotače, a unaprijeđeni ovjes s posebno prilagođenim amortizerima pomaže u održavanju snage pod kontrolom. A budući da je riječ o Singeru, proces zapravo počinje potpunim rastavljanjem automobila 964 donatora. Za one koji nisu upoznati s generacijama Porschea 911, 964 se proizvodio od 1989. do 1994., a Singerov proces restauracije uključuje jačanje šasije u pripremi za nadogradnje koje dolaze.
Svaka Dynamics & Lightweighting Study 911 izrađena je prema specifikacijama vlasnika i može znatno varirati od primjera do primjera, tako da cijena nije dostupna. Međutim, ako ga želite osobno vidjeti, Singer će predstaviti svoj najnoviji projekt 911 na Festivalu brzine u Goodwoodu ove godine, i u Kaliforniji tijekom Tjedna automobila u Montereyu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....