Početkom sedamdesetih godina Mercedes je predstavio 300 SEL, varijantu današnje S-klase koja je, između ostaloga, dobila i opciju V8 motora. Najpoznatiji primjerak bez dvojbe bio je trkaći AMG-ov bolid nazvan "Crvena svinja" o kojem smo nedavno pisali, i koji je otvorio put sportskom odjelu kompanije.
Međutim, ovdje ćemo pisati o jednom drugom primjerku, kojeg tuning kuća Icon predstalja na SEMA-i tuning showu u Las Vegasu ove godine. Tuner je restaurirao automobil prema elegantnom izgledu iz prošlosti, iako ga je "obnovio" za moderna vremena. Unutrašnjost je dobila materijale kakve je koristio i Mercedes-Benz sedamdesetih, a središnja konzola je preuređena. Dok su kazaljke mjerača ostale originalne, ažurirani su njihovi unutarnji dijelovi.
Audio sustav je također ostao originalan, iako je modificiran da sakrije audio jedinicu s Bluetooth kontrolama, četiri Focal 2-stazna zvučnika, dvostruki subwoofer i pojačalo.
Izvana je sve ostalo originalno i nepromijenjeno - jednodijelne aluminijske naplatke izradio je EVOD, ali po uzoru na one iz 1971. Mehanikom se bavio Icon. Limuzina je dobila puni Art Morrison okvir, podesivi spiralni ovjes na sva četiri kotača s neovisnim stražnjim ovjesom, cjevaste upravljačke poluge i Art Morrisonov diferencijal od nehrđajućeg čelika.
Ono što najviše iznenađuje je korištenje GM-ovog motora LS9. Točne brojke nisu objavljene, ali kompresorski 6,2-litreni V8 iz C6 Corvette ZR1 sposoban je za 647 KS (476 kW) i 819 Nm okretnog momenta. Motor je povezan s ručno izrađenim automatskim mjenjačem, izvorno korištenim u kamionu.
Automobil je, kao što smo spomenuli, predstavljen na SEMA-i, a dostupan je uz posebnu proviziju s početnom cijenom od 450.000 dolara (3,4 milijuna kuna).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....