Pagani je odlučio izraditi Codalungu nakon što su dva njegova kupca zatražila dugorepu verziju Huayre. Interni odjel tvrtke Grandi Complicazioni za izradu karoserija bio je odgovoran za dizajn automobila i ovo je druga od pet jedinica koje se izrađuju.
Na prvi dojam mogli biste se zavarati da je ova Codalunga obojena u istu boju koja je korištena za lansiranje originalne Huayre 2011. Međutim, cijeli vanjski izgled talijanskog superautomobila zapravo je presvučen toniranim karbonskim vlaknima. Materijal se također nalazi na kočionim čeljustima koje se ljuljaju sa završnim premazom ružičasto zlatne boje.
U međuvremenu, stražnji dio Huayre Codalunge ističe se zahvaljujući tri gole linije od sjajnih karbonskih vlakana koje se protežu preko poklopca palube i poklopca motora.
Zatim je tu interijer. Pagani je oduvijek bio poznat po tome da proizvodi neke od najboljih interijera na tržištu, a ni ovdje nije ništa drugačije. Većina kabine, uključujući velike dijelove nadzorne ploče, tunel mjenjača, ploče vrata, upravljač i sjedala presvučena su smeđom kožom.
Ostali akcenti koji se nalaze posvuda izrađeni su od brušenog aluminija, poput središnjih prekidača, dok su vidljivi i mat dijelovi od karbonskih vlakana. Naš omiljeni detalj je drvena obloga na ručici mjenjača.
Codalunga je nekih 360 mm dulja od standardne Huayre i pokreće je poznati 6,0-litreni AMG-ov V12 s dva turbopunjača s 840 KS i 1100 Nm okretnog momenta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....