Nakon tretmana kod Posaidona, Mercedes-AMG G63 s fotografija postao je gotovo jednako moćan kao i prvi Bugatti Veyron s 1001 KS.
Njemački tuner naime, jako je preradio 4,0-litarski V8 stroj zamijenivši dva turbopunjača većima, poboljšavši usisa zraka i povećavši pritisak mješavinom vode i metanola iz spremnika smještenom u podu prtljažnika.
ECU jedinica i kontrola prijenosa također su prepravljeni, a nadograđene su ionako kapacitetne kočnice.
Prednji karbonsko keramički diskovi su dimenzija 420 mm sa 6-klipnim čeljustima dok su stražnje čeljusti na 360 milimetarskim diskovima 4-klipne.
Pritom su nove kočnice oko 40 posto lakše u odnosu na standardne hvale se iz Posaidona.
Kao rezultat, Mercedesov V8 sada postiže nevjerojatnih 940 KS i 1278 Nm najvećeg okretnog momenta pa je ubrzanje od nule do 100 km/h tvorničkog modela s 585 KS i 850 Nm smanjeno s 4,5 na 3,6 sekundi dok je najveća brzina porasla s 240 na 280 km/h.
Prednji je poklopac izrađen od ugljičnih vlakana s otvorima za bolje hlađenje motora prema načelu tunera "modifikacije s dodanom tehnološkom vrijednošću". Informacije o cijeni ove prerade iz Posaidona nisu objavili, pa ako ste zainteresirani morat ćete se javiti direktno tuneru...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....