Trabant, istočnonjemački ‘užas’ kojeg je pokretao mali 0,6-litreni dvotaktni dvocilindraš s 19 kW danas je za mnoge legenda na četiri kotača. Misle tako i u bugarskoj tuning kući KoKonja koji su jednom takvom Trabiju udahnuli novi život, pa i više od toga.
Do 100 km/h nekada mu je trebalo 21 sekundu i nije išao brže od 112 km/h, što su u KoKonji promijenili ugradivši mu 220 KS snažan petcilindarski turbo motor iz Fiata Coupe Turbo i nazvali ga Trabant RS.
Uz to, za sigurno zaustavljanje sada se brinu Brembo kočnice, a ovjes je dorađen kako bi se snaga sigurnije prenosila na cestu. Potpuno je izmijenjena i unutrašnjost, sada modernija i sa sportskim detaljima gdje se posebno ističu sportska Recaro sjedala.
POGLEDAJTE VIDEO:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....